IntelAmdAti Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 i 2mx matten idag på satt jeg og en venn og fant en formel for å regne ut gjennomsnittlig karakter, på oss var den formelen 99.99% nøyaktig, tenkte å se om den var like nøyaktig hos dere også . √ kvadratrot formel √3dmarkscore timerdaglig ____________+___________ = gjennomsnittlig karakter båndbredde 24 eksempel √ 3500 5 _________+______ = gjennomsnittlig karakter 640 24 det er noe galt med forumet, det skal stå +5 del på 24 hvis du bruker 5 av 24 timer av døgnet på pc. holder på med en graf av dette, pc specs og båndbredde går i været mens karakterer synker i dass . Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Det holder vel å poste en plass! Er det ingen som svarer deg, så er ikke folk interresserte. Her er den andre.. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Skjønte ikke den formeln din mann... Vanskelig skrevet ned... Prøv på nytt... :-? Lenke til kommentar
fanti Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 ja, få den rabla ned på papir eller.no... høres litt morsomt ut.. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Utruleg nok så var ikkje resultatet med mine tall så langt får sannheita gitt...... Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hmm.. studerte den litt nøyere og fikk det til... Men det stemmer ikke... Fikk bare 4,08 i snitt, mens jeg egentlig har 4,68.. Hmm... For at den skal stemme med meg må jeg f.eks sitte på PCen 22 timer i døgnet... Åneidu.. det er nok ingen universalformel du har kommet med.. :=) 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå