Mortelini Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 hei Jeg har lyst å kjøpe meg en bærbar pc. Denne skal brukes til litt spilling, ikke de aller beste spillene men har lyst å kunne spille spill som medieval 2 total war og ArmaA på full guffe. Holder det da å kjøpe en pc med et 8600 GT? eller burde jeg ha en pc med et 8800 kort? Problemet er at jeg ikke finner noen bærbare pcer med 8800 skjermkort, vet noen om en som har det? evt om det vil komme 8800 til bærbare og hvor lang tid det evt vil ta? Takk for alle svar:) Lenke til kommentar
Refi Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Vet ikke om det går men hvis det går så tror jeg det vil bli dyrt!!! Fordi du må sende den inn på reperasjonssted og det er ikke bilig!! Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Vet ikke om det går men hvis det går så tror jeg det vil bli dyrt!!! Fordi du må sende den inn på reperasjonssted og det er ikke bilig!! your time has come! 8800 fåes nå med bærbare ned til 15" enjoy! Lenke til kommentar
Lorrison Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 dæven... de kan ikke ha lang batterilevetid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå