Footy Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hei, hadde en lignende tråd tidligere, da var skjermkortet gåent, jeg har nytt skjerkort nå (se signatur) og sliter med flimmring på tv skjermen når jeg kobler TV'en opp mot PC-en. Jeg har hele tiden trodd det var kabelen, så ble skuffa da jeg kom hjem med ny kabel i dag. Har også prøvd å koble til TV'en med Laptoppen, og da er alt helt problemtfritt, så jeg er sikker på at det er PC-en... Noen som har noen ideer? trnger dere noe mer informasjon, bare å spørre Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Prøvd forskjellige drivere til skjermkortet? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 vel, har orginaldrivere, og siste drivere kom ut den 20 desember. kortet fikk jeg for 2 uker siden.. aka. har de nyeste utgitte drivere Lenke til kommentar
Footy Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 dilla litt på tv'en og fant "Støyreduksjon"... skrudde jeg av støyreduksjon ble det mye verre, så da antar jeg at det er støy dette. Som kommer fra PC-en da eller? hvordan lokaliserer jeg dette og fjerner det? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) om støyen kommer ifra skjermkortet så er det nokk vanskelig å fikse med mindre det er ett software problem. Prøv: www.omegadrivers.net sin driver, om det er akkurat samme problem da og så ville jeg sendt inn kortet. Prøvd det på flere tv'er forresten? Edit: leif Endret 16. februar 2008 av Complexity Lenke til kommentar
Footy Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Nei men jeg tenkte det ikke kunne være skjermkortet siden det var nøyaktig samme problem med forrige... Ikke prøvd med annen TV, men prøvd med annen TV, og da eksisterer ikke problemet Lenke til kommentar
Footy Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 LØST: svaret finner dere i tråden her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=911999&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå