Gå til innhold

ASUS G2SG - ja/nei?

z1Ob

Anbefalte innlegg

Lei av å spille på dritt pc, så tenker på å kjøpe meg en litt sprekere maskin. Sikkert uendelig mange slike tråder, men fant ingen som ga noe særlig tilbakemeldig på denne PC-en.

ASUS G2SG

så litt i "Hjelp til og kjøpe gamer bærbar pc" og "ASUS G2SG 17"" trådene. her var der noen som foreslo Dell XPS m1530 og Dell xps m1730. Etter dette så jeg i "Den store Dell XPS m1530 tråden", men her ser det ut som det er problemer med å få seg en slik pc. Dell xps m1730 var en del dyrere, så vet ikke helt om jeg vil bruke fullt så mye. isåfall, hvordan er forskjellen mellom den "dårligste" Dell xps m1730 vs. ASUS G2SG?

Spiller for tiden WoW, men er kjekt og ha en maskin som kan gå over til spill som krever litt mer.

Noen som har noen erfaringer om den er verdt pengene, eller om jeg heller burde gå for en annen maskin enn denne? Alle tilbakemeldinger settes pris på:)

//Teep

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert en god pc, men har ingen erfaring så kan ikke uttale meg så mye på den siden. Men ut i fra informasjonen på kompletts sider er det to ting som er negative, den 300 gb harddisken er på 4200opm, noe som var bra i 2003, men som i dag er alfor dårlig på en pc til 16K. Skjermen har en størrelse på 17", noe som er en fin størrelse så lenge oppløsningen følger med, noe den ikke gjør i dette tilfelle, 1440x900 blir rett og slett for lite til en 17".

Dell xps m1730 til 17 999 kr er det jeg anbefaler, den koster 2k mer, men da får du 7200opm harddisk og 1920x1200 17" skjerm, og to 8700gt som kjører sli. Har hørt veldig mye positivt om Dellen, men har heller ikke erfaring med denne. Med oc og riktige drivere klarer den rindt 10 000 i 3Dmark 06.

Lenke til kommentar
Sikkert en god pc, men har ingen erfaring så kan ikke uttale meg så mye på den siden. Men ut i fra informasjonen på kompletts sider er det to ting som er negative, den 300 gb harddisken er på 4200opm, noe som var bra i 2003, men som i dag er alfor dårlig på en pc til 16K. Skjermen har en størrelse på 17", noe som er en fin størrelse så lenge oppløsningen følger med, noe den ikke gjør i dette tilfelle, 1440x900 blir rett og slett for lite til en 17".

Dell xps m1730 til 17 999 kr er det jeg anbefaler, den koster 2k mer, men da får du 7200opm harddisk og 1920x1200 17" skjerm, og to 8700gt som kjører sli. Har hørt veldig mye positivt om Dellen, men har heller ikke erfaring med denne. Med oc og riktige drivere klarer den rindt 10 000 i 3Dmark 06.

Hvor finner du en 1730 med 8700 GT Sli for 17.000 nå? Jeg ser den ikke?

Lenke til kommentar
Sikkert en god pc, men har ingen erfaring så kan ikke uttale meg så mye på den siden. Men ut i fra informasjonen på kompletts sider er det to ting som er negative, den 300 gb harddisken er på 4200opm, noe som var bra i 2003, men som i dag er alfor dårlig på en pc til 16K.

Hadde Asus A6JA for rundt et år siden 4200rmp var ikke så ille, bytta til 7200 senere og merka ikke rare forskjellen. 2 sek raskere boot. men dessverre mindre batteri og litt mer støy.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...