Joe DiMaggio Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Er det noen som kan hjelpe meg å finne et effektanlegg til Volvoen min? Volvoen er av type 740 Turbo Intercooler med en motor fra Volvo 940 Turbo Intercooler. Jeg er på jakt etter et 3” effektanlegg. Jeg har ikke gjort noen undersøkelser på nettet og har ikke så mye erfaring med å finne bildeler på nettet. Endret 15. februar 2008 av sv3inung Lenke til kommentar
eab Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Fin lyd i 3" JT anleggene som de selger hos blant annet pedersens racing. Er du uheldig får du et skikkelig mandagsprodukt med dårlig passform. Men lyden er det ingenting å klage på. Må jo selvfølgelig kjøpe den typen med kun én demper. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 3" ja.... har vel borti 1000hk du da?? eller er det bare for å være kul (harry?), og for å kunne grille loffen din?? Anyway, svendsen eksos ordner det for deg Lenke til kommentar
eab Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Haha, jeg tror du har en forkjærlighet for epa-produkter jeg, cossiemk1... Du har bare ikke kommet ut av skapet enda Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Haha, jeg tror du har en forkjærlighet for epa-produkter jeg, cossiemk1... Du har bare ikke kommet ut av skapet enda Hehe, hvis det skjer, så har du tilatelse til å skyte meg Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Takk for svar alle sammen. Tror jeg får ordnet det nå. Lenke til kommentar
SondreLM Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Legg ut en film når anlegget er kommet på da Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Det skal jeg prøve å huske :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå