Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hadde en utstilingsbil som jeg tok oppi et steikebrett med litt vann i og tok arbeidslampe veldig nært, slik ble resultatet. Syntes dere? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Ser ganske bra ut, litt lite lys fra siden og foran kanskje. Det som ikke er så bra er at det er tatt så høyt. Ingen bilder av ekte biler er det, og da blir det litt uvant. Lenke til kommentar
Bherserk Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Synes det ble bra, god idé med vann i steikebrett! Dersom du har enda litt mindre lys og mer silhuett blir det enda vanskeligere å se at det ikke er en ekte bil. Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Forstyrret meg at det var vanndråper på bilen... Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Forstyrret meg at det var vanndråper på bilen... De vanndråpene er så store at man skjønner at det er en modell. I tillegg må du vaske frontruta, og det ville sett mer naturtro ut med flere mindre lyskilder, i en ikke fullt så gul farge. Litt oppskarping hadde heller ikke skadet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå