Chaz0r Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hei. Har problemer med Scarface: TWiY på vista. Innstalasjonen går helt greit. Å starte det går helt greit. Å spille det går ikke i det hele tatt. >.< Ser hverken vegger tak, eller noe særlig i det hele tatt. Ser sjø, noe som ligner på menneskekropper, uten animasjoner og Tony sitt hode. Noen som vet hvordan jeg kan få det til å funke ordentlig? Det står jo flesteparten av stedene at det funker til Vista også. >.< Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 har du prøvd å patche spillet? Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Var allerede ferdig patcha da jeg kjøpte og innstalerte. Men prøvde å laste ned forskjellige patcher fra bl.a. gamespot, men da fikk jeg enten beskjeden om at patchen var for US spill eller UK spill only. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Beklager, scarface er ikke komplitabelt med vista. Det har ikke kommet noen patch som bedrer komplitabiliteten heller. Søker du på scarface+vista i google får du opp hundrevis av folk som har samme problemet som deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå