Moskus Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Det hender (nesten daglig) at Firefox laster og laster fra diskusjon.no (andre sider fungerer som alltid). Får ikke timeout, men den laster i det uendelige. Så prøver jeg IE. Da går det som et skudd! Hva er feil her? Endret 15. februar 2008 av moskus Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hvilken versjon bruker du? Jeg bruker 2.0.0.12 og opplever aldri uendelig lang lastetid. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Det gjør jeg også. Det kan virke som om det er et problem spesielt mellom kl. 13 og 15:30. Og alle andre sider jeg er inne på fungerer utmerket, bare ikke diskusjon.no... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 tro om om det er det samme jeg opplever med firefox ? jeg kan nevne noen av problemene : scrolingen på siden har problemer - de eneste som da funger er å ta tak i markøren i scroler baren og dra den opp eller ned for å se resten av siden. noen ganger går det lang tid før siden blir opdater etter at jeg har svart på et innlegg - altså trykker på den knappen og ikke alltid kommer en side opp i firefox når jeg trykker på en link fra esposten om nye meldinger andre ganger er det ingen problemer. jeg opplever fra tid til annet at forecast plutselig lukker den delen som man bruker for å skrive innlegg og går over til hjemmesiden til forcast i stedet. det er irriterende når man har skrevet inn masse teks og alt bare forsvinner har det siste en sammenheng med resten av prblemene tro ? Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg bruker også Firefox 2.0.0.12. Har ikke merket noen problemer med oppdatering eller lastetider. En som sa til meg at en enkel reinstallering, eller "reprasjon" kan funke. Har ikke prøvd det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg