Grievdus Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 hei. finnes det noen "helst" gratis programmer som kan lagre bilder til .PIC-fil? hadde vært veldig fint om noen kunne kommet med noen linker Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 aldri testa, men fant denna på første forsøk på google http://www.batchconverter.com/image-converter.html Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Irfanview kan dette. Eitt om gongen, eller mange om gongen med File --> Automate Batch. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Shikaru batchconverter kan bare konvertere fra PIC-fil men ikke til :/ Torbjørn T: Finner ikke PIC-fil på lista når jeg trykker save as, noe jeg har gjort galt? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Må beklage, eg har nok blingsa litt. Irfanview ogso kan kun lese, ikkje skrive, PIC. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Det er flere formater med .PIC extension. Bla. Pegasus Imaging Corporation Format (.PIC) Softimage® 3D Picture File Format (PIC) PC Paint/Pictor Format (PIC) Hvilket er det ? Endret 16. februar 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) er litt usikker det står bare PIC-fil på datan Endret 16. februar 2008 av Grievdus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå