Kenny McCormick Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 ja, var redd for det ja Lenke til kommentar
Daggie Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Med god utdanning kan man klare seg fint i mange land som England, USA og hvor det nå måtte være du vil flytte til. Men husk at uten utdanning kan det jo bli langt værre i f.eks England da Norge er et land hvor man faktisk ikke behøver så god utdanning for å klare seg godt, man trenger knapt arbeidsmoral, i enkelte yrker, hehe.. neida. Men mitt råd til deg vil bli å finne en jobb i utlandet for et Norsk firma, Statoil har vel stasjoner i andre land også?? Da vil du vel få Norsk lønn også? Vet ikke, men en jeg vet om reiser mye med jobben til Asia og diverse steder syd i Euroopa og han har mulighet til å flytte til Kina i full stilling (med Norsk lønn). Han valgte å bo i Norge og reise mye i stedet for men du tar vel poenget mitt? Uansett, lykke til. Å ta studier i utlandet er vel ikke en dum idè når jeg tenker meg om heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå