Alexander Schindler Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Den første jakter etter olje. Den andre jakter på en ny start i livet. Og den tredje, han jakter etter på stadig sterkere tripp. Les mer Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Det skal sies at dette på ingen måte er en film for alle. Kan bekrefte at det stemmer om "Fear and Loathing in LA". Prøvde å se denne for noen år siden, men den endte opp som en av veldig få filmer jeg ikke så vitsen med å se ferdig. Lenke til kommentar
StormKnight Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Fear and loathing er kanskje ikke en film for alle, men jeg synes den er genial på alle måter og ser ingen prolemer med å anbefalle den til alle! Muffinman, du bør prøve å se den igjen, tviler på at du kommer til å angre! Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hehe, tar heller en rotfylling... Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Litt morsomt at "There will be blood" er helg anbefaling, når den har fått 4/10 her på kulturo. Selv er jeg enig med at den bør bli anbefalt, men 4/10 ærlig talt var en latterlig karakter. Så den akkuratt og fortjener 10/10. Ihvertfall etter min mening. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 We can't stop here, this is bat country! ======================== There Will Be Blood IMDb = User Rating: 8.8/10 (24,008 votes) Metacritic = 92/100 (39 reviews) Rottentomatoes = 91/100 Og jeg leste akkurat anmeldelsen i Morgenbladet, hvor Kjetil Lismoen sier følgende: "Filmen markerer et foreløpig høydepunkt i den nye vitaliteten i amerikansk film, og er et visjonært verk om Amerika som kan sidestilles med Citizen Kane, Apocalypse Now og The Godfather" Vel... Tror ikke Kulturo.no skal få meg til å unngå å se den filmen der, tror jeg "" Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 "Fear & Loathing in Las Vegas" synes jeg er fremdeles en av Depps beste filmer (dvs. en av hans beste roller, hvis ikke *den* beste rollen han har hatt noensinne). Det var vel akkurrat denne filmen som introduserte enkelte seere til Depp's kjente "vimse" eller "mentalt ustødig" spillestil som brukes t.o.m. i disse tider (tenker på Pirates filmene). Sammen med noen av de eldre filmene han har vært i (sånne som "What's Eating Gilbert Grape", hvor Leonardo DiCaprio gjør det jeg anser som en av hans beste film prestasjoner i rollen som Depp's tilbakestående lillebror) er filmen et must å se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg