Vegard_Haug Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Kreativt plattformspill. Se videoen Lenke til kommentar
Bata Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Det der så koooos ut Garry's mod kos! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg gleder meg noe helt ekstremt til dette spillet. Det kommer til å bli tidenes tittel for meg, det er jeg helt sikker. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Noen som kan forklare meg hva det går ut på? Kanskje jeg skaffer meg en PS3 i framtiden også, ser artig ut. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Noen som kan forklare meg hva det går ut på? Kanskje jeg skaffer meg en PS3 i framtiden også, ser artig ut. Play, create, share. Det du så i denne filmen er create-delen av spillet. Det er en meget bra leveldesign-funksjon som du ser der du kan lage baner i spillet. Kun fantasien setter grenser. Her er det fysikken som bestemmer hvordan ting skal oppføre seg. I tillegg er det en plattformdel av spillet hvor du spiller som en sackboy (de små dukkene du så i filmen) som forøvrig er utrolig morsom. Det som da er poenget er vel bare å komme seg gjennom levelen. Det er hittil få detaljer om noen monstre, men vi har sett at det går an å dø ved at du f.eks. faller ned i noe ild tror jeg det var. Poenget med dette spillet er coop. Her trengs det ingen split-screen heller så det gleder jeg meg veldig til. Det tok meg forøvrig 5-6 filmer og intervju før jeg skjønte at dette så virkelig bra ut. Første filmen jeg så så la jeg ikke så mye merke til det. Noe av grunnen kan jo være at jeg var i ekstase etter og ha sett home Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg tipper jeg har sett vær video av LittleBigPlanet på gametrailers, gamespot og IGN sikkert 15 ganger hver. Klarer ikke vente på spillet noe mer, må ha det nå! Lenke til kommentar
jhbolle Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Så utrolig bra ut. Må nok finne flere videoer å se ... Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Skal ikke virke for skeptisk, men tror dere ikke det blir kjedelig i lengden å bygge nytt og nytt hele tiden? Virket som om det ikke hadde det store potensialet til å holde meg underholdt i mer enn kanskje noen timer, før jeg legger det i fra meg. Ikke tro feil, jeg elsker gary's mod og lignende, men vet ikke helt ikke hva det er. Får litt følelsen av "What's the fuzz all about?". Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Du trenger ikke bygge noenting om du ikke vil det. Bare spille spillet. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Nei dette spillet gleder jeg meg virkelig til, håper jeg får skaffet meg PS3 før den tid kommer. Ser virkelig ut som en superartig spill. Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Ser moro ut, synd jeg ikke har PS3.. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Minner veldig om en 2D versjon av Garry's Mod. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Er vel å lage baner jeg ser mest fram til. Lage sammen med venner! Vi har syk fantasi ... (a) Gleder meg veldig. Dette er spillet du kan spille og "aldri" bli lei, trur jeg. Onlin, multiplayer, Singel, bygge og ... jo Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Synd det kommer så sent (til høsten var det vel )i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg