Gå til innhold

hovedkortet kommer aldri, velge nytt?

Phoenix8

Anbefalte innlegg

Ok nå er jeg drit lei av å vente på det hovedkortet jeg bestilte for 4 uker siden hos Amentio. Hovedkortet jeg bestilte er XFX nforce 780i SLI, og jeg har gledet meg hver jævla uke, fordi det stod det kom da og da, men for en skuffelse hver gang ble det utsatt og nå orker ikke jeg mer. Jeg vil spille! :mad:

Oppsettet mitt:

XFX 8800GTX, Q6600, 4GB DDR2 ram, sata harddisk 500GB

Er det noen som har noe forslag om lignende hovedkort? eller må jeg bare ta meg sammen og vente enda lengre? Hovedkortet må ikke være tri-sli men ihvertfall SLI og støtte PCI-E 2.0 (for fremtidige skjermkort). Maks pris 3000,-

Takker for forslag

Edit: Gjerne være god å overklokke også :)

Endret av Phoenix8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lQle7N2M

Jeg planlegger å kjøpe det kortet selv, så jeg ville ikke bytte det. Men om jeg tror jeg hørte at XFX kommer ut med en ny serie hovedkort snart.

Jeg vil også råde deg deg til å kjøpe data utstyr fra steder du hvet er gode og seriøse, jeg kjøper alltid fra komplett.no hvis jeg kan få kjøpt det der. Det koster kanskje noe hundrelapper mer med det er verdt der for å være sikker på at du far det du bestiller.

Hvis du bestilte fra Amentio med postoppkrav og ikke har betalt for det ennå, ville jeg bestil fra en god side slik som komplett.no og send en mail til Amentio hvor du sier at du vil avbestille og aldri kommer til å bestille fra dem mer, og de har mistet en potensiell stor kunde (det er overaskende hvor ofte dette kan få fart på sakene). Hvis pakken fra Amentio faktiskt dukker opp senere kan du bare bruke angrefristen og sende den tilbake.

Hvis du allerede har betalt for pakken ville jeg først sende en mail til Amentio, og forklare at du er misfornøyd og vil ha pengene tilbake. Husk å true med å kontakte forbrukerombådet. Vhis de ikke svarer eller koprative kontakter du forbrukerombådet.

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...