Notfree Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hei Alle sammen. Jeg heter da Sondre og går 1året på Medier og Kommunikasjoner på Årstad skole i Bergen. Hver fredag har vi en hel dag med Prosjekt til fordypning - film og foto. vi har vært igjennom eit proskejt i begge temaene og nå skal vi ha eit siste i eit valgfritt tema frem til sommeren. Derfor utenfor dette har vi lov og ta utplassering på en arbeidsplass eller lignende for å foreksemepl være bitchen til eit eller annen selskep eller noe. Jeg lurte derfor på om noen har noen ideer hvor jeg kan spørre og søke i Bergen innenfor katogorien film? Er veldig interesert i film, redigering og lignende. Samme for meg om det reklamem, Sci-fi eller statist arbeid. Så om noen har noen plasser de vet om i Bergen jeg kan snakke med, eventuelt noen lenker eller hendsyninger, web-sider ol. hadde det vært dritt fett. Takker for alle svar -Sondre Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 NRK eller TV2 kanskje? Veit ikkje kva andre tv-selskap som finst i Bergen... Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Veldig bra Ide Kalvegodt, hadde ikke tenkt på det Hadde vel egentlig litt mer små firmaer som feks Aligator film i sikte, men TV2 hadde vært kult siden de har hovekontor i bergen. Takk takk. (Flere forslag motas med takk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå