DeathBabe Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg pleide å kjøpe det til den gamle Xboxen, men så husker jeg noe om at man ikke kunne spille det på playstation 2, så jeg begynte å lure litt... Går det ann?? Altså å spille Engelske spill på 360'n Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Ja, det går. I england bruker de PAL, samme som her. Rart hvis det ikke gikk på PS2 maskina di, det burde fungere der også. Bare pass på at det er PAL, og ikke NTSC så går det bra. Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Ja, ok! Kult! Jeg har en kompis med PS3 fra Japan, og han kan bare spille Japanske spill. Haha! Eller han kan spille Europeriske(eller nå hvordan det skrives), men sony skulle banne maskinen hans, eller noe rart:S Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Nein wird das möglich nicht sein. Nur deutsche spiele werden arbeiten bitte. Haben sie nicht die deautche spiele? Endret 15. februar 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå