Alexander Schindler Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Egentlig slippes ikke det nye albumet signert Kaizers Orchestra før på mandag. Likevel kan du høre "Maskineri" på nett allerede i dag. Les mer Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Detta høres ikke bra ut. Hvor er trøkken? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 All respekt for Kaizers Orchestra, men når det er snakk om Keiserne[i/] i musikksammenheng så er det naturligvis Emperor. Siden jeg allerede kaster vekk en post på det så kan jeg be om anbefaling av Orkesterets(Passer mye bedre enn keisere) beste album? Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 All respekt for Kaizers Orchestra, men når det er snakk om Keiserne[i/] i musikksammenheng så er det naturligvis Emperor. Siden jeg allerede kaster vekk en post på det så kan jeg be om anbefaling av Orkesterets(Passer mye bedre enn keisere) beste album? Ompa til du dør..... Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Unnskyld meg, men hva er poenget med en artikkel som informerer lesere om at man kan høre det nye albumet til et band på nett ... og så GLEMMER Å PUTTE INN LINKEN TIL ALBUMET?! Makan.. Til info så finner dere musikken her: http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...endID=109828260 Endret 15. februar 2008 av transistorbass Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Noen steder man kan kjøpe det i anstendig kvalitet når det kommer ut? eMusic har bare i mp3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg