ilex Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Noen andre som har problemer med å få kontakt med One Call? De svarer ikke på email, og telefon er håpløst å komme igjennom. NGT var langt bedre på sitt verste. Har nå sittet uten telefon i mange dager da de idiotene ikke har klart å sende meg noe SIM-kort. Mildt sagt irritert. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Er dette Trolling? Har aldri hatt problemer med å komme gjennom hos One Call. Det lengste jeg har ventet på de er 10 min. Andre ganger når jeg har ringt har jeg kommet gjennom før det har gått 1 min. De brukte ca 1 dag på å svare meg på en mail. De 2 gangene jeg har byttet simkort hos de så har jeg måtte ringe inn til de for å aktivisere det nye simkortet. Venter også på simkort i forbindelse med at vi skal overflyttes til Network Norway sitt nett. Men den overgangen skal jo ikke skje før i slutten av feb. Så de har fortsatt ca 2 uker på seg. Lenke til kommentar
Slalamoses Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Ja har opplevd det samme, fikk frastjelt mobilen min, skulle ringe inn for å sperre abbo. men fikk aldri svar. Sendte deretter en mail for å få nr sperret samtidig som jeg ga utrykk for at telefonservicen deres var dårlig. Fikk sperret mobilen førsten 3 dager senere! Etter dette byttet jeg firma glatt! Lenke til kommentar
ilex Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Er dette Trolling? Har aldri hatt problemer med å komme gjennom hos One Call. Det lengste jeg har ventet på de er 10 min. Andre ganger når jeg har ringt har jeg kommet gjennom før det har gått 1 min. De brukte ca 1 dag på å svare meg på en mail. De 2 gangene jeg har byttet simkort hos de så har jeg måtte ringe inn til de for å aktivisere det nye simkortet. Venter også på simkort i forbindelse med at vi skal overflyttes til Network Norway sitt nett. Men den overgangen skal jo ikke skje før i slutten av feb. Så de har fortsatt ca 2 uker på seg. Dårlig start på innlegget ditt, tenk deg litt om før du poster. Byttet om fra Talkmore til One Call for over 2 uker siden. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Beklager ilex. Men trolling er absolutt ikke et ukjent fenomen. Din og Slalamoses erfaring mot One Calls kundeservice er helt motsatt av hva jeg har erfart. Bare håper de klarer overgangen til nytt nett uten de store problemene. Og at ikke flere opplever det du nå har opplevd. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Dårlig start på innlegget ditt, tenk deg litt om før du poster. Så var det dette med glasshus og småstein da.. Jeg brukte One Call tidligere, fikk SIM-kortet mitt litt under en uke etter at jeg bestilte det, og de to gangene jeg var i kontakt med kundeservice (en gang på mail, for å få fakturakopi - en gang på telefon fordi jeg lurte på om det var dekningsproblemer et sted jeg vanligvis ikke ferdes) så fikk jeg raskt og ryddig svar på det jeg lurte på. At du har "vært uten telefon i flere dager fordi.." tolker jeg som "du har ikke fått SIM-kortet ditt ennå", noe som selvsagt er irriterende, men fortsatt litt fjortis å bitche om. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg hadde og problemer med One Call tidligere i år. Hadde sendt en mail, uten å få svar på nesten 3 uker. (hadde noe tull med faktura) Sente en mail til som inneholdt "Dere må forbere rutinene deres", da fikk jeg svar på dagen. Sente og en lignende mail til NGT, fikk svar på dagen der og. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Leste i Dine Pengers forrige nr at de hadde prøvd Kundeservicen til One Call. De fikk ikke svar å mail, og de fikk heller ikke svar på telefon. Hadde prøvd ganske mange ganger. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Så var det dette med glasshus og småstein da.. Unnskyld meg? Skjerp deg. Jeg brukte One Call tidligere, fikk SIM-kortet mitt litt under en uke etter at jeg bestilte det, og de to gangene jeg var i kontakt med kundeservice (en gang på mail, for å få fakturakopi - en gang på telefon fordi jeg lurte på om det var dekningsproblemer et sted jeg vanligvis ikke ferdes) så fikk jeg raskt og ryddig svar på det jeg lurte på. At du har "vært uten telefon i flere dager fordi.." tolker jeg som "du har ikke fått SIM-kortet ditt ennå", noe som selvsagt er irriterende, men fortsatt litt fjortis å bitche om. Det sier jo sitt om deg. Du forstår kanskje ikke at man er særdeles avhengig av å være tilgjengelig på telefon i disse dager når man er voksen. Ikke minst når man er jobbsøker. Forøvrig fikk jeg svar på mail rett før de dro hjem fra kundeservicen for helgen. "Hva skal du ha nytt simkort for? Det står da på aktiv her i systemet." Jeg gir meg ende over, det ble tydeligvis for komplisert med "jeg har ikke fått sim-kort". Forøvrig takk til dere andre som bekreftet det jeg fryktet. En får jo bare håpe at de har en dårlig uke der borte, og at det bedrer seg. Endret 15. februar 2008 av ilex Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) dobbelpost Endret 15. februar 2008 av Flodec Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Trenger ikke automatisk skylde på One call for noe som faktisk Posten kan være årsak i. One Call kan ha sendt deg sim-kort. Posten kan ha rotet det vekk. Men enig i at One Calls svar var litt merkelig. De kunne heller spurt "Har ikke du fått simkortet vi sendte i forrige uke?" om de vegrer seg med å sende nytt simkort på en slik forespørsel. offtopic: Er ikke sjelden at Posten roter vekk ting. Selv har de rotet vekk bilder og negativer for meg flere ganger. Gudene vet hvor mange ganger de har rotet vekk ting som jeg ikke vet om. Endret 15. februar 2008 av Flodec Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hmh. Har hatt One Call i over to år og har kommet gjennom til kundeservice både på telefon og mail de gangene jeg har hatt behov for det, både med spm om bredbånd og om mobil. Stiller meg uforstående til trådstarters opplevelse, ikke ulikt Flodec. -snubbel Lenke til kommentar
ilex Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Jau Flodec, det skal en ikke se bort ifra. Har bare vært plett umulig å få noen kontakt fra OC, bortsett fra det siste hjelpesløse svaret. Da blir man frustrert. Lenke til kommentar
NoKeR Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Bestilte abonnement med nytt nummer hos OneCall for et par dager siden, klarte å finne et brukbart nummer i nummervelgeren på hjemmesiden deres. lykkelig over å endelig ha funnet et lett nummer, så sendte jeg inn bestillingen til de. Mottok deretter en ordrebekreftelse på nummeret. Og deretter en bekreftelse på at brev med SIM-kort var sendt meg. Mottar deretter en ny mail samme dagen som jeg hadde fått kortet. Om at jeg dessverre ikke kan få dette nummeret likevel da det ikke er noen operatør som har denne nummerserien. Hvorfor ligger da dette nummeret i deres nummervelger om de ikke "eier" det nummeret? Endte opp med et gufent nummer som jeg ikke klarer å huske Har sendt de en mail for to dager siden men har ikke fått noe svar tilbake fra de. Denne mailen mottok jeg etter at kredittsjekken hadde gått igjennom: Kjære xxx! Ditt nye abonnement med nummer xxx xx xxx vil bli aktivisert den 14.02 kl. 02:50. Du vil noen dager i forkant av denne datoen motta SIM-kort og annen nødvendig informasjon i posten. Vi ser frem til at du blir kunde hos oss, og håper du blir tilfreds med våre tjenester. Med hilsen Kundeservice One Call ---- Mailen jeg mottok fra One Call samme dag som SIM-kortet kom til meg: Hei. Det har på vår bestillingsside på www.onecall.no, vært tilgjengelig en serie mobilnummer som ikke lar seg aktivere i nettverket. Numrene er del av en nummerserie som per i dag ikke er tatt i bruk av noen operatør, og One Call kan da ei heller opprette fungerende abonnement på disse. Du mottar denne e-posten, fordi nummeret du valgte dessverre tilhører kategorien over. One Call beklager feilen, men vi håper og tror at du fortsatt ønsker et godt og rimelig mobilabonnement hos oss. Derfor har vi endret nummeret i din bestilling til å gjelde et annet og gyldig mobilnummer: xxxxxxxx. SIM-kortet du allerede har eller vil motta skal benyttes for dette nye mobilnummeret. Pin- og puk-kodene er fortsatt som angitt i brevet som fulgte SIM-kortet. Med dette håper vi at vi har rettet opp situasjonen på en tilfredsstillende måte. Vi ønsker velkommen som ny kunde hos One Call og håper du blir en av våre fornøyde kunder. ---------------- Skulle de ikke klart å fange opp dette med numrene før de i det hele tatt blir lagt ut i nummervelgeren? Eller etter at kredittsjekken er godkjent? Det "vanskelige" nummeret de har ordnet til meg, er utifra det jeg ser i samme serie som de klarte å gi meg. begge starter med 4861 og 4860 så jeg klarer ikke helt å kjøpe det at nummerserien ikke er tilgjengelig Håper de i alle fall klarer å gi meg et nummer som litt bedre enn det jeg ble påtvunget. Kan vel være at det på grunn massiv markedsføring i beste sendetid er årsaken til at de bruker lengre tid på sine henvendelser for øyeblikket også da. Så jeg smører meg med tålmodighet til over helgen så får vi hva som skjer videre. er det flere som har fått bekreftelse på et mobilnummer de har bestilt, og deretter fått samma mail som jeg mottok? Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Er det så vanskelig å lære seg et nytt telefon nummer a? Du sliter kanskje litt første uka, men hadde selv aldri orka å stresse så mye for å finne det perfekte tlf.nummer -MK- Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 aldri hatt noe problem med kundeservice på telefon eller mail.. Lenke til kommentar
NoKeR Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Er det så vanskelig å lære seg et nytt telefon nummer a? Du sliter kanskje litt første uka, men hadde selv aldri orka å stresse så mye for å finne det perfekte tlf.nummer -MK- Neida det er jo igrunnen ikke det. Men når man har fått tak i det "perfekte" nummer, og samtidig fått en bekreftelse på det i posten. Men likevel ender opp med et helt annet nummer så blir man litt sutrete. Kanskje det bare er meg men Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Syntes du har full grunn til å være litt sutrete. Endret 16. februar 2008 av escobar Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Bestilte abonnement med nytt nummer hos OneCall for et par dager siden, klarte å finne et brukbart nummer i nummervelgeren på hjemmesiden deres. lykkelig over å endelig ha funnet et lett nummer, så sendte jeg inn bestillingen til de. Mottok deretter en ordrebekreftelse på nummeret. Og deretter en bekreftelse på at brev med SIM-kort var sendt meg. Mottar deretter en ny mail samme dagen som jeg hadde fått kortet. Om at jeg dessverre ikke kan få dette nummeret likevel da det ikke er noen operatør som har denne nummerserien. Hvorfor ligger da dette nummeret i deres nummervelger om de ikke "eier" det nummeret? Endte opp med et gufent nummer som jeg ikke klarer å huske Har sendt de en mail for to dager siden men har ikke fått noe svar tilbake fra de. Denne mailen mottok jeg etter at kredittsjekken hadde gått igjennom: Kjære xxx! Ditt nye abonnement med nummer xxx xx xxx vil bli aktivisert den 14.02 kl. 02:50. Du vil noen dager i forkant av denne datoen motta SIM-kort og annen nødvendig informasjon i posten. Vi ser frem til at du blir kunde hos oss, og håper du blir tilfreds med våre tjenester. Med hilsen Kundeservice One Call ---- Mailen jeg mottok fra One Call samme dag som SIM-kortet kom til meg: Hei. Det har på vår bestillingsside på www.onecall.no, vært tilgjengelig en serie mobilnummer som ikke lar seg aktivere i nettverket. Numrene er del av en nummerserie som per i dag ikke er tatt i bruk av noen operatør, og One Call kan da ei heller opprette fungerende abonnement på disse. Du mottar denne e-posten, fordi nummeret du valgte dessverre tilhører kategorien over. One Call beklager feilen, men vi håper og tror at du fortsatt ønsker et godt og rimelig mobilabonnement hos oss. Derfor har vi endret nummeret i din bestilling til å gjelde et annet og gyldig mobilnummer: xxxxxxxx. SIM-kortet du allerede har eller vil motta skal benyttes for dette nye mobilnummeret. Pin- og puk-kodene er fortsatt som angitt i brevet som fulgte SIM-kortet. Med dette håper vi at vi har rettet opp situasjonen på en tilfredsstillende måte. Vi ønsker velkommen som ny kunde hos One Call og håper du blir en av våre fornøyde kunder. ---------------- Skulle de ikke klart å fange opp dette med numrene før de i det hele tatt blir lagt ut i nummervelgeren? Eller etter at kredittsjekken er godkjent? Det "vanskelige" nummeret de har ordnet til meg, er utifra det jeg ser i samme serie som de klarte å gi meg. begge starter med 4861 og 4860 så jeg klarer ikke helt å kjøpe det at nummerserien ikke er tilgjengelig Håper de i alle fall klarer å gi meg et nummer som litt bedre enn det jeg ble påtvunget. Kan vel være at det på grunn massiv markedsføring i beste sendetid er årsaken til at de bruker lengre tid på sine henvendelser for øyeblikket også da. Så jeg smører meg med tålmodighet til over helgen så får vi hva som skjer videre. er det flere som har fått bekreftelse på et mobilnummer de har bestilt, og deretter fått samma mail som jeg mottok? Jepp.Både jeg og en kompis har opplevd det. Lenke til kommentar
NoKeR Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Nseries: Har du sutra til OneCall om dette da? Venter fortsatt på mail fra de, skal prøve å få ringt de imorgen ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå