Heineoen Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hei! Det er noe feil med mitt meldingssystem etter oppgraderingen kan det se ut til.. Står "1 Nye meldinger" selv om jeg ikke har noen nye eller uåpnede i innboxen.. Og virker ikke som jeg får sendt svar til folk da det ikke havner i sendte elementer eller jeg får tilbakemelding på hva jeg skriver!.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Andre har opplevd dette med uleste, men då var det stort sett at det var nokon av dei eldre meldingane som hadde vorte merka som ulest. Bla gjennom alle meldingane dine, og sjå om du finn nokon slike. Og virker ikke som jeg får sendt svar til folk da det ikke havner i sendte elementerHavner dei ikkje der sjølv om det er kryssa av for dette? Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Nå har det blitt endra noe ser det ut til ! Endelig står det ikke 1 ny mld lenger! Men hvor krysser jeg av for at de skal havne i sendte? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Rett over Send-knappen ... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg