Bonanza Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 I utngangspunktet skal trådløsrouteren min komme seg på Get med fabrikkinnstillinger, altså dynamisk ip-adresse og uten noen form for pålogging. Men ikke pokker. Det er helt dødt. Jeg har forsøkt en røys forskjellige instillinger i routeren, med samme begredelige resultat. Er det noen som har en tryllformula? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Klon ipadressen til PC (i routeren) eller slå av modemet en stund. Lenke til kommentar
Bonanza Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Det har jeg forsøkt, og det virker heller ikke helt logisk. Jeg har ingen problemer med å koble av min egen PC og på med Fruen sin PC, som jo har ulike Mac-adresser, og da burde den jo også la min trådløse router få tilgang, ikke sant? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Det spørs hvor mange ipadresser du har tilgjengelig. Har du f.eks 2 stk som er assignet de to maskinene du har så vil de være midlertidig 'opptatt'. Jeg har nett fra kabel selv her og jeg prøver først å slå modem av og på. Funker ikke det så resetter jeg boksen slik at den nullstilles helt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Om du har koblet den rett på, og har feks brukt flere pcer på modemet en tid uten å restarte modemet, ta ut strømkabelen i 20 sekunder, og slå det så på igjen. En reset av mengder IP'er du har tilgjengelig/brukt opp kan være løsningen ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå