JP Skrevet 19. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2003 Hvordan vet jeg at jeg har fått enhanced uxga og ikke bare uxga? Snakker om en dell i8200. I enhetsbehandling står det bare flatskjerm Lenke til kommentar
spetter Skrevet 19. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2003 Gå inn i bios og sjekk om det står ultrasharp UXGA Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2003 elle bare se på den fra sida...kan du se hva som er på den nesten rett fra sida, er det ultrasharp Lenke til kommentar
spetter Skrevet 20. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2003 Stemmer at det er bedre synsvinkel på Enchanched / Ultrasharp UXGA ja.. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 21. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2003 Kameraten min har en i8200 med Enhanced UXGA og den har ihvertfall mye bedre synsvinkel enn min i4150 med SXGA... og svart blir mer svart Bortsett fra det synes jeg ikke det er noen stor forskjell å jobbe på dem I de fleste tilfeller er jo ikke dette så viktig da... ihvertfall ikke hvis det er din maskin og du sitter rett foran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå