Googolplexian Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23170096 Denne prisen er jo til å bli skremt av Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 D70 til 4900, med internettkabel må vite, hehe Lenke til kommentar
arela Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Blits + 40*40 lystelt + sender og 3 mottakere for blits Forventer topp kvalitet da jeg betalte 1028,94 kr for hele pakken sendt fra Kina. Tror jeg tåler litt moms på toppen! Lenke til kommentar
ozone Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Hadde bare disse svindlerne vært litt smartere og faktisk lest svarene på annonsen, og respondert deretter, så kanskje de hadde klart å lure noen! Men se her, en svindler prøver nå på finn.no å selge en Nikkor 200-400mm for 8600,- Jeg later som jeg biter på (med falskt navn og adresse): Hi!I'm interested in your lens! A very reasonable price I must say! Where do you want me to deposit prepayment? Pack the lens well, and ship to: Kim Andrè Larsen Nedre Herregårdslia 3b 2438 GRAVBERGET Sincerely Her hadde han bare trengt å oppgi et kontonummer, og pengene hadde strømmet inn! Men så kommer han bare med et standardsvar, som tydelig viser at han ikke har forstått svaret mitt: Hei, Takk for at du kontaktet meg angående min prtodukt. Det er der fortsatt. Produktet er perfekt og inkluderer alt tilbehør. Vennligst kontakt meg hvis du vil kjøpe produktet mitt. Akkurat nå er jeg i London, UK fordi jeg nettopp har flyttet hit. Hvis du liker produktet, kan vi foreta en rask avtale. Skatter og frakt er inkludert i prisen. Takk. P.S. I am very sorry for my Norwegian but I hope you can understand. If you want we can continue in english, because it would be much better for me. Hallo!? Jeg skrev jo at jeg vil kjøpe "produktet ditt"!!! Klart jeg liker det da!!! Og jeg har jo kontaktet deg for f...!!! Nei, han her har ingen fremtid som svindler! Heldigvis EDIT: I tillegg kontaktet jeg ham på engelsk, han svarer på norsk og spør meg om vi kan fortsette på engelsk fordi det vil være lettere for ham! My god! Endret 6. juli 2010 av ozone Lenke til kommentar
morlie Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Denne må vel være fin? Følger jo tross alt med standard objektiv (om det er 18-55 eller 17-85 derimot...) http://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnnonse.cgi?utstyrtypeid=47&id=133353 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Heh, kjenner han som selger - må vel sende ei melding og si i fra om at prisen er urealistisk. Lenke til kommentar
Adelsmannen Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 40D til 9000 ! Bare 4000 mer enn etterfølgeren 50D. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 40D til 9000 ! Bare 4000 mer enn etterfølgeren 50D. Sjekk linken to poster opp.. Lenke til kommentar
morlie Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Han har forøvrig satt ned prisen til 7500,- Bare 2700,- Mer enn den nyere versionen koster ny.. Bør egentlig være noen ganske heftige minnekort som følger med Lenke til kommentar
grizley Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Han har forøvrig satt ned prisen til 7500,- Bare 2700,- Mer enn den nyere versionen koster ny.. Bør egentlig være noen ganske heftige minnekort som følger med Dæven! Og jeg som kjøpte D300s i går Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Her fant jeg et morsomt objektiv til salgs på foto.no: http://www.foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnnonse.cgi?searchstring=400mm&id=133002 Et 400mm Novoflex f5.6 med pistolgrep! Aldri sett noe slikt før... man skal visst fokusere ved å trykke på "avtrekkeren" under objektivet. Dette må vel definitivt gå som en raritet... Thorstein K Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Det minner unektelig noe man ikke bør trekke frem for å forevige et statsbesøk. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) edit: Feil! (notat til meg selv: Ikke si noe før du har sett hva det gjelder) Endret 9. juli 2010 av Sille Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Men om det er et godt kjøp? Ikke vet jeg, men man kan jo kjøpe f.eks. en Canon 300mm f4 (non IS) pluss en telekonverter for en lignende sum. Skulle tro det var en bedre deal? eller? T Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Men om det er et godt kjøp? Ikke vet jeg, men man kan jo kjøpe f.eks. en Canon 300mm f4 (non IS) pluss en telekonverter for en lignende sum. Skulle tro det var en bedre deal? eller? T For 4000? Hah. Vis meg det tilbudet. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Men om det er et godt kjøp? Ikke vet jeg, men man kan jo kjøpe f.eks. en Canon 300mm f4 (non IS) pluss en telekonverter for en lignende sum. Skulle tro det var en bedre deal? eller? T For 4000? Hah. Vis meg det tilbudet. Stussa litt jeg også ja Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hadde det vært lett å få tak i en 300 F/4L uten IS til 4000 (for ikke å snakke om TC), så hadde jeg slått til for lenge siden. Det finnes noen på foto.no, men de forsvinner fort, er ofte i dårlig stand, og koster mer enn 4000,- Ofte rundt 6000 Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jaja, kanskje litt urealistisk. Men ikke så langt unna en bruktpris på foto.no da... T Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jo faktisk ganske langt ifra en 300mm F/4L + teleconverter. Vi snakker ca dobbel pris, om ikke mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Et 400mm Novoflex f5.6 med pistolgrep! Aldri sett noe slikt før... man skal visst fokusere ved å trykke på "avtrekkeren" under objektivet. Det ser ut som en snorutløser på avtrekkeren fremme. Bokstavelig talt photoshoot eller "skyte bilder" Jeg vet ikke om den bakre gir fokusering eller om det gjøres på objektivet. Det ser uansett litt hjemmelaget ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå