OlavF Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 D300 til 6000 Er ikke så utrolig tilbud, men ganske suspekt at det ikke finnes noen med det navnet i Norge, at annonsen er uten telefonnummer og adresse. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Frans scam igjen, 99 1/2% sannsynlig basert på navn samt babelfish oversettelse. Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Denne er vel fra Frankrike og : http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Og litt oversettelsesmaskin er alltid gøy ref "Ny Nikon MP Digital SLR kameraet kropp bare, Du ville bli" Endret 15. desember 2008 av Karabin Lenke til kommentar
Vortex Surfer Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 En må vel være temmelig uopplyst hvis en vil betale 2500 for et Canon Powershot a80 Er ikke dette et kamera som ble lansert i slutten av 2003? Hehe... så den ja. Sjekket wikipedia siden prisen var så til de grader hårreisende, og ja - A80 ble lansert i oktober 2003 Hva er det som går av folk? Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Jeg hadde et A80 i sin tid, jeg tror jeg betalte 4000 for det nytt rundt 2004. Endret 15. desember 2008 av Snirfle Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link et fantastisk tilbud, og bare 5500,- da gitt... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link et fantastisk tilbud, og bare 5500,- da gitt... Vel du får jo med batterigreppet og en blits som går på egne bein på kjøpet,ingen objektiver medfølger men det er vel ikke det viktigeste når man skal ta bilder. Edit: Det er jo forpokker et semiproft kamera,de skal koste. Endret 18. desember 2008 av Nautica Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link et fantastisk tilbud, og bare 5500,- da gitt... Han der fyren må visst ha drukket mye bensin.. Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Bare 201 kr mer enn den koster ny på Elkjøp...... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Ikke akkurat bruktmarked, men jeg synes dette var en grei pris: ca kr 1400,- for Tamron 18-200mm for Nikon (uten fokusmotor) Lenke til kommentar
gormley Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Tamron-tilbudet var bra. Klikker du på "ukens tilbud" får du samme objektivet for 1995,-. Hehe. http://www.ddmr.no/index.php?page=vis_prod...6&MenyID=28 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) "Førstemann til mølla..". :-) Sony Cybershot H50 til 4250.- du får 2 nye for samme pris. En kompis eposta meg og lurte på om det var et godt kjøp,godt jeg ba han på forhand innstendig om og la meg se på annonsene før han bestemmer kamera kjøp. Edit:se helt nederst i annonseteksten,så går det når man klipper og limer Cyber-shot H50 vil være tilgjengelig fra og med slutten av april, til en veiledende pris på 3.990,-. (info hentet fra digit.no) Endret 25. desember 2008 av Nautica Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Hun var litt uheldig med den klippe og lime-jobben der, ja. Snakker om å senke sin egen skute. Lurt å være nøye når man forsøker seg på en liten luring, slik som denne damen gjør. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Har ingen verdens ting med fotoutstyr å gjøre, men denne annonsen får de andre i denne tråden til å blenke! FOR et - øh - varp? Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Haha, sjekk blodprisen for 40D og noen tilsynelatende møkkadårlige objektiv: Her. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) "Førstemann til mølla..". :-) Sony Cybershot H50 til 4250.- du får 2 nye for samme pris. En kompis eposta meg og lurte på om det var et godt kjøp,godt jeg ba han på forhand innstendig om og la meg se på annonsene før han bestemmer kamera kjøp. Edit:se helt nederst i annonseteksten,så går det når man klipper og limer Cyber-shot H50 vil være tilgjengelig fra og med slutten av april, til en veiledende pris på 3.990,-. (info hentet fra digit.no) Hehe, sendte en mail til selger og fikk til svar: "Skjønner at jeg har gjort for dårlig research (bl.a. prissjekk), og at jeg selv gjorde et dårlig kjøp da jeg betalte ca 4600 for det hele. Du glemte forresten det at jeg også skal betale frakt/porto, .. bittelitt mer forsvar for prisen. :o) *tusler bort på FINN for å prisjustere*" Ikke verst da synes jeg Andreas NB! Slettet ved en feiltakelse det første svaret jeg fikk fra henne: "Heisann! Antar du ikke har sett at de i nettbutikkene er uten minnebrikke, men med 15 mb internt minne, og at batteriet er dårligere, OG at det er uten kameraveske? Husker ikk eksakt, men det tilsammen utgjorde mer enn en tusenlapp i nov. Jeg har flere interesserte kjøpere, heldigvis Tror forøvrig det hele kostet drøyt 4600 da jeg kjøpte det i nov." Hehe, sier jeg Andreas Endret 28. desember 2008 av andreash Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 "Førstemann til mølla..". :-) Sony Cybershot H50 til 4250.- du får 2 nye for samme pris. En kompis eposta meg og lurte på om det var et godt kjøp,godt jeg ba han på forhand innstendig om og la meg se på annonsene før han bestemmer kamera kjøp. Edit:se helt nederst i annonseteksten,så går det når man klipper og limer Cyber-shot H50 vil være tilgjengelig fra og med slutten av april, til en veiledende pris på 3.990,-. (info hentet fra digit.no) Hehe, sendte en mail til selger og fikk til svar: "Skjønner at jeg har gjort for dårlig research (bl.a. prissjekk), og at jeg selv gjorde et dårlig kjøp da jeg betalte ca 4600 for det hele. Du glemte forresten det at jeg også skal betale frakt/porto, .. bittelitt mer forsvar for prisen. :o) *tusler bort på FINN for å prisjustere*" Ikke verst da synes jeg Andreas Sendte selv en liten mail til hun: fikk dette svaret 0:49 (etter denne posten over her...) svar på mail nr. 2: "Sammenlignet du minne og batteri, så du at kameraveske OG frakt/porto var inkl.? Sjekket du digit.no før du kastet ut beskyldninger om løgn? " Gudbedre sier nå jeg bare.... Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Gudbedre sier nå jeg bare.... Noen burde beskyttes mot tilgang på internet/Finn.no noen ganger.. Endret 28. desember 2008 av Spartan Lenke til kommentar
vikingfjord Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Sigma 18-50 f2.8 på "nyttårstilbud" hos fotomagasinet.no Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Sigma 18-50 f2.8 på "nyttårstilbud" hos fotomagasinet.no Så litt på det såkalte nyttårssalget til Fotomagasinet. Det er ikke kundene som kommer best ut av de tilbudene,det er helt sikkert. Canon 40D Fotomagasinet VS Japan photo sin normale utsalgspris ligger noen kroner under. Nyttårssalget av Nikon D80 er dem billigere en JP hele 10 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå