Gå til innhold

Luringer og rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Fikk svar fra duden med 5dMkII. Dette er veldig typisk for svindlere.

Sitat:

Hi,

Camera is still for sale. Unfortunately i am not in Oslo now, i am in Spain, i am making my hollidays here. Delivery will be made from here and shipping will be paid by me if you want to make a deal. camera is new, unused, come with receipt, warranty is available.Let me know if we can work a deal.

Thanks, Trahe

Lenke til kommentar
Hei, Fikk svar fra duden med 5dMkII. Dette er veldig typisk for svindlere.

Sitat:

Hi,

Camera is still for sale. Unfortunately i am not in Oslo now, i am in Spain, i am making my hollidays here. Delivery will be made from here and shipping will be paid by me if you want to make a deal. camera is new, unused, come with receipt, warranty is available.Let me know if we can work a deal.

Thanks, Trahe

Jeg fikk samme svar jeg også.

Det mest dustete er att jeg fikk samme svar på mitt spørsmål på nikonen. Som var i ett annet navn. Svaret kom fra en anne epost adresse også :p Og spørsmålet mitt var "Are you also the seller of the 5DmkII?" HeHe er jo for dumt

Lenke til kommentar
For TREDJE gang legger denne klovnen ut det samme gamle analoge kameraet i kategorien "Digitale speilreflekskamera" på QXL:

http://www.qxl.no/pris/lyd-bilde-foto/kame.../v/an593734438/

Faste lesere av denne tråden kjenner nok historien om "BUSTER58" og moralen hans...

Det er selvsagt ikke bra at han bevisst gang på gang prøver å innbille potensielle kjøpere om at analogt kamera er digitalt. Men objetkivet som følger med er faktisk ok. 28-85mm f/3,5-4,5, dersom man får det til 500 inkl frakt er det verdt prisen som et billig reise objektiv på Sony fullformat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...