Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Luringer og rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei og takk for tilbakemeldingen!

Annonsen er tatt av nettet og annonsør er informert.

Ha en videre fin(n) dag!

Med vennlig hilsen ... (sikkerhetsavd. finn.no)

Jeg meldte denne Rooney til sikkerhets avd. hos finn.no to ganger, og siste svar til meg derfra var:

Hei igjen.

Annonsen er nok en gang stanset. Jeg har samtidig suspendert brukeren slik at han ikke får lagt ut flere annonser.

Lenke til kommentar
Var vel kanskje i stiveste laget den prisen der, ja.... ikke akkurat kremoptikk heller og hva 20D kosta nytt er forsåvidt lite interessant.
Tja, 70-300 DO IS er krem nok (nypris 10 lapper), det er 10-22 og Sigma 8mm også. 17-85 ville jeg ikke betalt for, men ville ikke beholdt den heller :-) EX580 er fremdeles en meget kurant blits, selv om EX580 II finnes. Solblendere og filtre er heller ikke gratis - og selv om jeg ikke ville betalt noe ekstra for det, bidrar de til å forsvare prisen. Jeg synes prisen er grei. Ikke et kupp - men heller ikke et ran...
Lenke til kommentar

Min erfaring er at utgangsprisen ofte er for høye på bruktmarkedene. Hva er det oppi huet til normale folk som gjør at de priser brukte produkter høyere enn nye?

I tillegg blir mange sure hvis man gjør dem oppmerksomme på det og prøve å foreslå en mer riktig pris. Helt utrolig!

Men selv klarte jeg å finne fram til en nesten ny G9 med kvittering for noen mnd siden for 2300. Og da fikk jeg med en bæreveske inkl. i prisen. Da er det moro å handle brukt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...