Gå til innhold

Luringer og rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Off- topic.. Det er snakk om kamera og utstyr i denne tråden, ikke andre typer annonse.

MVH

KVTL

Kopiert fra post 1

Er mange som følger med på bruktmarkedet her. Starter opp en tråd hvor man kan legge inn linker om man skulle komme over enten et røverkjøp, en lattelig høy pris eller en skikkelig raritet. Norske og utenlandske. Auskjon eller fastpris. Alt av interesse

Forum > Foto og video > Butikker og verksteder (foto) > Kupp / luringer / rariteter på bruktmarkedet.

Er vel ganske tydelig at denne tråden gjeller foto/video relaterte produkter.

Det nærmeste den underfundige telefornummerauksjonen du postet kommer dette er hvis kjøperen av nummerer har en telefon med kamera.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En liten digresjon:

Jeg prøvd først å selge en "kombo" bestående av en linse og et hus. Salget gikk tregt. Jeg splittet derfor opp pakken og prøvde å selge det separat + at jeg la på 20% prosent på prisantydningen. Det gikk mye bedre og utstyret ble solgt på få dager.

Tenkte det kan være greit å vite at det kan være lurt å selge deler separat.

Endret av Spartan
Lenke til kommentar

Det tror jeg kommer veldig an på type kamera, objektiv og kundesegment. Entusiastvarer tror jeg er vanskelig å selge kombinert, men bunnmodeller + kit-objektiv + minnekort + veske og lignende kombinasjoner tror jeg er lettere å selge samlet enn oppdelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...