Gå til innhold

Luringer og rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh. Mitt 5 år gamle ixus i har 4 mp. Kanskje jeg får 1 300,- :)

Av en eller annen merkelig grunn er foto skrekkelig dyrt brukt. Jeg sitter i beit for et dslr, men etter å ha bladd gjennom bruktseksjonene noen ganger har jeg kun respondert på et kamera (Nikon D60 vr til ca 3 000,-). Det ser ikke ut til å affisere bruktselgere at digitalfoto nå nesten tilsvarer data : på et 2 år gammelt kamera har ikke nypris noen betydning siden Japan og Elkjøp selger samme spec, for lavere pris enn de forlanger brukt. Rask utvikling...

Tror mye fotoutstyr blir liggende å støve av den grunn.

 

(selger selv data av og til for en pils og porto, mest fordi det er bortkastet å hive skiten)

Lenke til kommentar
Heisann...

 

Er dette et godt tilbud?

 

Hei og velkommen til forumet :)

 

1800.- for Canon 20D hus.

Skal ikke uttale meg om prisen,litt avhengig av hvor mange ekponeringer som er tatt og tilstanden generelt.

 

PMnormal her på forumet bruker et sådan kamera,se på BK-bildene hans.Bildekvaliteten 20D leverer er veldig god

 

Ser ikke cd-plata med softvare på bildet,man får ikke lastet ned fra Canon sine sider oppgraderinger uten og først ha installert programvaren fra cd'en så den er meget viktig hvis man ikke er en kløpper på uoffisielle nedlastningsmetoder.

 

Det følger ikke med noen objektiv så du må nok ut med en tusenlapp eller flere til kjøp av et objektiv.

 

Når du nå nærmer deg 3 laken kan et nykjøp inkludert objektiv også være en tanke.

Du kan søke i prisguiden etter kamera,bar passpå at det er et "kit" altså objektiv inkludert.

 

Det er også en fin guide her på forumet for førstegangskjøpere.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Hehe, hvordan er da A200H mon tro ? ;)

Hadde vært morsomt å spurt han hva de banebrytende forskjellene er på A200 og A200K :)

( for ikke sonyinnvidde så er K kit med 18-70mm, H med 18-200mm)

Jeg måtte sende en post, fikk svaret

"A200k har bedre bildekvalitet, Bildestabilisator og flere justeringsmuligheter."

Makan til tullebukk

Lenke til kommentar
Hehe, hvordan er da A200H mon tro ? ;)

Hadde vært morsomt å spurt han hva de banebrytende forskjellene er på A200 og A200K :)

( for ikke sonyinnvidde så er K kit med 18-70mm, H med 18-200mm)

Jeg måtte sende en post, fikk svaret

"A200k har bedre bildekvalitet, Bildestabilisator og flere justeringsmuligheter."

Makan til tullebukk

 

Spesielt når den blir levert med kitobjektivet,sikkert veldig mye bedre enn og bare kjøpe hus og et annet objektiv :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...