Gå til innhold

Luringer og rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden han selger D90-kitet med 18-105mm DX VR så regner jeg med han ikke har 18-55 DX VR. Han skriver også "Nikon 50 mm VR DX Portrett Linse" og 18-55mm er jo ikke akkurat noe portrettobjektiv. Jeg regner derimot med at den faktisk er 50mm fast, men at betegnelsen DX VR bare er noe han har kopiert fra 18-105 objektivet for å få det til å høres avansert ut. Men akkurat hvilken 50mm det er snakk om gir han ingen hint om.

Lenke til kommentar
Landeveisrøveri!

 

Nikon D100 m/ objektiver og utstyr

 

Kameraet fra 2005 virker ikke (autofokus), det ene objektivet som er av verdi falt i bakken for tre år siden og "skraper".

 

Likevel skal han ha 8 laken! Hehe ... Det blir ikke jeg som kjøper det hvertfall.

 

Satt ned prisen til 6 laken nå. Men fortsatt er det røveri. Et defekt kamera og defekt objektiv fra 2003 bør ikke koste mer enn 2.000 uansett hvor mye utstyr søppel som følger med.

 

Og da har vi kommet ned til 5 laken. Blir spennende å se om og når han klarer å lure noen.

 

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17973746

 

4500,- nå ... Fortsatt like spennende.

 

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17973746

Lenke til kommentar
20K for Pentax K20D med dobbelkit, 100/2.8 makro, Tamron 18-200mm og en del utstyr. Selges samlet! :wallbash:

 

Jeg gav han bud på 12000kr.

 

Fikk mail tilbake, det var solgt :(

Hei

Har akkurat solgt det til høystbydende kr 30.000,-

 

Min erfaring er at de ofte sier at ting er solgt til ville priser når man kommer med realistiske bud, men det forundrer meg ikke om noen kjøper det til slike priser heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...