Gå til innhold

Luringer og rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Dei opererar også med 24-dagars veke:

Global Express has moved. Our new mailing address and phone numbers have changed, from now you can fax or email us 24/24 our representatives will be pleased to help you.

 

Eg trur nok de er litt vel kritiske til dei. Dette er nok hardtarbeidande folk, som villig legg inn litt ekstra arbeidstimar for å hjelpa kundane. :innocent:

Endret av Asbjeurn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er en som vil tjene litt penger på den gamle 20d-en sin. Objektivene kommer på 7500 - nye!!
Gitt at det _er_ EF-S 17-55 han mener, er pakken fair priset. Den koster ca 8600 alene - så kommer Tokina 12-24 til ca 4500 kr, mens 55-200 vil vel ingen betale for overhodet - de fleste ville ikke ta den om de fikk den gratis...
Lenke til kommentar

Litt på siden, ikke direkte foto-utstyr :whistle: , ikke brukt :innocent: og muligens noe uklart hvor stort kupp det evt er :hmm: , men Siba selger en FSC Scaleo Windows Home Server med 1TB (2x500 GB) disker til 2.495,-

Mulig at dette er et greit og billigere alternativ som lagringsløsning for den stadig voksende bildesamlingen til NAS løsninger som QNAP/Netgear etc... (Ikke RAID men det skal vist være mulig via software å sikre at data lagres dobbelt på 2 disker....)

Lenke til kommentar
Noe sier meg at D2x er satt på en helt fair pris, da den har vært brukt som pressekamera... ;)

 

Legger merke til at de bleste i D2 serien selges billigt, de fleste er pressebrukt. Ser ikke noe galt i det.

 

Hadde jeg hatt 5000 på bruktkonto i dag, hadde jeg nok kjøpt D2'en. pga D700, D3, D3x og spekulasjoner om en ny avløser til D300... er det mange gode kupp å gjøre.

Slik er det jo alltid. kameraer for 2-3 generasjoner siden får du til veldig gode priser (bortsett fra de som overpriser :p ).

 

Takk og lov for at vi har gode bruktmarkeder i norge/verden. :w00t:

Lenke til kommentar

Denne var jo litt artig :p

3 i 1

 

0.45x vidvinkeladapter. som også vistnok er fisheye, men regner med det bare er pga den heftige vigneteringen.(Fisheye effekt)

Man må jo dessuten zoome inn kit linsa til ca 50mm for å ikke få vignettering (helt svarte hjørner) 0,45 x 50 er 22,5mm. Det er jo kjekt når kit linsene stort sett går til 18mm :!: Mulig makroforsatsen fungerer da. og den er jo sikkert verdt 750kr. hehe

Endret av Phaser_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...