CoconutJoiner Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Tror det er et resultat at av nypriser på forbrukerelektronikk faller latterlig fort og folk mener at de "fortjener" å få solgt det til over nypris da det fremdeles er billigere enn når de først kjøpte det Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...ll&tot=null Et kjempekupp, og du trenger heller ikke fotokunnskap da dette objektivet tar veldig bra bilder....passer til alle EOS kameraer gjør det også. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...ll&tot=null Et kjempekupp, og du trenger heller ikke fotokunnskap da dette objektivet tar veldig bra bilder....passer til alle EOS kameraer gjør det også. Han der må jo ha drukket uante mengder bensin.. Lurer på om jeg var totalidiot da jeg solgte mitt 20d for kr 2.500,- inkl "masse utstyr". Jeg burde solgt via Finn og fått minst kr 13.500,- (Kosta jo over kr 14.000,- da jeg kjøpte det for 4 1/2 år siden).. Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Har et Sony DCR-PC9 videokamera som jeg kjøpte for 9500,- for 8 år siden. Burde få ca 8000 for det. Eller kanskje over 10k? Må jo legge til litt for tort og svie... Lenke til kommentar
gwh Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Sigma 100 400 f/4 for Nikon for 5000,- Om ikke akkurat et kupp, så må det vel sies å være en god pris hvis det er et velfungerende objektiv? Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Her har det skyet helt over: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16547215 Lenke til kommentar
onslow123 Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Her har det skyet helt over: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16547215 Var på tur til å legge den inn jeg også. Her er det bare å si: Du milde himmel!!!!!! Lenke til kommentar
gwh Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Du må jo huske på ny pris +- 10% er standard på Finn. (Og med nyoris, mener jeg når det ble kjøpt :!: ) Lenke til kommentar
onslow123 Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 HER får du en Nikon 50 1.8 til 700 kroner. Og da får du kamera og 28-80 objektiv (kurant i følge Bjørn Rørslett) med på kjøpet. Det må da være en grei deal. Om ikke annet så kan du jo skru kameraet fra hverandre. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Du må jo huske på ny pris +- 10% er standard på Finn. (Og med nyoris, mener jeg når det ble kjøpt :!: ) Hmmm, jeg burde jo fått noe sånt som 400000,- for min 2004 Corolla på det nettstedet der. Lenke til kommentar
onslow123 Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Stusser litt på prissettingen til INTERFOTO. D200 til 5800,- og D300 til 7490,-. Den forskjellen var veldig liten. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Et kjempekupp, og du trenger heller ikke fotokunnskap da dette objektivet tar veldig bra bilder....passer til alle EOS kameraer gjør det også.Nei, det gjør det faktisk ikke :-) Det passer ikke en gang alle digitale EOS... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Et kjempekupp, og du trenger heller ikke fotokunnskap da dette objektivet tar veldig bra bilder....passer til alle EOS kameraer gjør det også.Nei, det gjør det faktisk ikke :-) Det passer ikke en gang alle digitale EOS... Jeg vet det, det er tross alt et EF-S objektiv, men vedkommende bak annonsen påstår det, derav grunne til at jeg nevner det:) Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg vet det, det er tross alt et EF-S objektiv, men vedkommende bak annonsen påstår det, derav grunne til at jeg nevner det:)Jeg vet at du vet - men ikke bare tar selger ågerpris, men han gir feilinformasjon også... Lenke til kommentar
Nimrag Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Syntes denne også var litt "artig": Finn.no Fant den til $37 etter et raskt søk på Ebay, så veldig laaaaaangt under prisen vedkommede ga kan jo ikke 500,- være... Lenke til kommentar
kaian Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Fant den til $37 etter et raskt søk på Ebay, så veldig laaaaaangt under prisen vedkommede ga kan jo ikke 500,- være... Nånå, du glemmer å ta med frakt. Det kostet rundt 15.000 å hente den... Lenke til kommentar
Gertab Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Denne synes jeg var regelrett frekk. http://www.foto.no/cgi-bin/bruktmarked/vis...0&merkeid=3 Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Denne synes jeg var regelrett frekk. http://www.foto.no/cgi-bin/bruktmarked/vis...0&merkeid=3 Hahaha! "Sjekket rundt på nett hvor det koster rundt 2 tusen, syns det var litt drøy pris å selges for, så slår av en 500 lapp !" Litt drøyt er ordet ja ... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Det må da gå ann å melde til Foto.no denne annonsen på en aller annen måte. Makan til frekkhet,denne selgeren er fullstendig klar over hva objektivet faktisk koster.Er det første utgave så koster det under 300.- på eBay. Lenke til kommentar
Nimrag Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Er helt enig at formuleringene, samt prisen er drøy. Men det blir feil å sjele til priser på Ebay når man skal selge brukt i Norge (forutsatt at produktet er "norsk"). Regner med at ingen ser på prisen på brukt Mercedes i Tyskland når de skal selge brukt "norsk" Mercedes i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå