ozone Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 En dame selger et "Objektiv L39 52mm fra Nikon" Bildet viser en 50mm f/1.2 så her kunne vi snakket om en uvitende selger og et kupp! Men hun skal ha Kr. 3500,- for denne "L39 52mm'ern"... så helt uvitende om hva hun sitter på er hun tydeligvis ikke... Lenke til kommentar
tow Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 (endret) En dame selger et "Objektiv L39 52mm fra Nikon" Bildet viser en 50mm f/1.2 så her kunne vi snakket om en uvitende selger og et kupp! Men hun skal ha Kr. 3500,- for denne "L39 52mm'ern"... så helt uvitende om hva hun sitter på er hun tydeligvis ikke... Den ble min for 2000,- Det er forøvrig en 55/1.2 Endret 23. november 2016 av tow 1 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Kan dette vurderes som et "raritetskupp"? BeskrivelsePent brukt fargeprinter selges (Stått i esken pga. flytting og oppussing) Original pris ca. 3000,-. Eldre versjon, men nesten ikke brukt. For eldre pc med scart inngang.I original eske med bruksanvininger.Må ha nye patroner, kan kjøpes på inkclub.com. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Kan dette vurderes som et "raritetskupp"? BeskrivelsePent brukt fargeprinter selges (Stått i esken pga. flytting og oppussing) Original pris ca. 3000,-. Eldre versjon, men nesten ikke brukt. For eldre pc med scart inngang. I original eske med bruksanvininger. Må ha nye patroner, kan kjøpes på inkclub.com. har aldri hørt om verken PC eller printer som har scart. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 (endret) Kan dette vurderes som et "raritetskupp"? BeskrivelsePent brukt fargeprinter selges (Stått i esken pga. flytting og oppussing) Original pris ca. 3000,-. Eldre versjon, men nesten ikke brukt. For eldre pc med scart inngang. I original eske med bruksanvininger. Må ha nye patroner, kan kjøpes på inkclub.com. Er det en grunn for at du ikke har lagt med link til rariteten ? Endret 2. desember 2016 av Nautica Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 http://www.finn.no/76179996 Dyrere enn ny bedre pc på komplett idag.. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 http://www.finn.no/76179996 Dyrere enn ny bedre pc på komplett idag.. Hater når folk skal selge pcer og kopierer beskrivelsen rett fra nettbutikken den ble kjøpt fra. Gjør at spesifikasjonene blir ufattelig tungleste. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Er ikke dette luringer og rariteter i foto-forumet? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Ligger under foto delen av forumet, men er vel teknisk sett ikke spesifisert i førsteposten at det bare er fotorelaterte annonser som kan legges ut. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 har aldri hørt om verken PC eller printer som har scart.SIkkert dne gode gamle printer-port typen. Den som hverken ser ut som, eller heter Scart. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 En raritet, ikke i negativ forstand, men en meget spesiell kuriositet: Linhof Aero Technika 45EL m/Aero Rollex 45 og Tele-Arton 250mm/5,6 MC 4x5" storformat-kamera beregnet for flyfoto, inklusive optikk. 11 000 kr. Lenke til kommentar
tow Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 https://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=91000071 Nikkor 20mm f4 for 14 000,- En null for mye, sånn cirka. 1 Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 https://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=91000071 Nikkor 20mm f4 for 14 000,- En null for mye, sånn cirka. Ser at det første bildet i annonsen er tatt av en skikkelig fotoentusiast 2 Lenke til kommentar
DenPlettfrie Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=95638940 Her er noen som selger en tilgodelapp på Japan Photo pålydende 3498.. til nettopp den prisen. Begrunnelse: "JEG GIR IKKE BORT GRATIS PENGER." Lenke til kommentar
Vaffel. Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=95638940 Her er noen som selger en tilgodelapp på Japan Photo pålydende 3498.. til nettopp den prisen. Begrunnelse: "JEG GIR IKKE BORT GRATIS PENGER." Oh lord... Noen som ikke forstår simpel logikk.. Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Hahaha! Hvorfor skulle noen noen gang ønske å bytte fleksible penger som kan brukes overalt, til samme beløp i en tilgodelapp, som kan mistes, og bare brukes ett eneste sted? Tilgodelapp må vel selges med minst 10-20% rabatt for at det skal være noe poeng... 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 (endret) https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=95638940 Her er noen som selger en tilgodelapp på Japan Photo pålydende 3498.. til nettopp den prisen. Begrunnelse: "JEG GIR IKKE BORT GRATIS PENGER." Oh lord... Noen som ikke forstår simpel logikk.. Ta og spør om det er åpnet for bud og når du får nei skriver du at "det var synd siden jeg hadde tenkt og legge inn et bud på 5000.-" Edit: og får du svar tilbake at du kan kjøpe den for 5000.- skriver du at "det er dessverre for sent siden jeg allerede har brukt pengene på en annen tilgodelapp". Endret 8. mai 2017 av Nautica 2 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 NB!! NB!! TIL DERE SOM IKKE KLARER Å LESE EN ANNONSETEKST FØR DERE SKRIVER SVAR - BELØPET SOM STÅR OPPFØRT I ANNONSEN, ER DEN GJELDENDE PRISEN. ER DU IKKE INTERESSERT, SÅ VENNLIGST GÅ VIDERE. ER DU INTERESSERT I Å PRUTE, SÅ VIT AT EN TILGODELAPP ER DET SAMME SOM "PENGER" OVERFØRT PÅ EN LAPP, SÅ nei, JEG GIR IKKE BORT GRATIS PENGER. OG JEG SVARER KUN PÅ SERIØSE HENVENDELSER.!!! Prøver man å selge en tilgodelapp (eller hva som helst for den del) med denne aggressive holdningen, så kommer man ikke langt! Jeg var fiendtlig innstilt til denne karen lenge før jeg var ferdig å lese annonsen! 1 Lenke til kommentar
Vaffel. Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Hahaha! Hvorfor skulle noen noen gang ønske å bytte fleksible penger som kan brukes overalt, til samme beløp i en tilgodelapp, som kan mistes, og bare brukes ett eneste sted? Tilgodelapp må vel selges med minst 10-20% rabatt for at det skal være noe poeng... HÆ?! Vil du ikke bytte pengene mot likt beløp i en tilgodelapp som låser deg til en butikk + at du må kjøpe noe som koster NØYAKTIG det samme som verdien på lappen hvis du skal få utnyttet hele summen? Du kan jo ikke business da. Tilgodelapp er fremtiden, penger er søppel! Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 (endret) Ser ikke det heeelt store problemet. Hvis jeg hadde planer om å handle for minst den summen på den fotobutikken kunne jeg godt kjøpt tilgodelappen av vedkommende sånn bare for å være grei. Eneste betingelsen måtte være at jeg ikke taper noe penger på å hente den i form av å betale frakt eller ekstra kjøring. Endret 8. mai 2017 av Kjøleskap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå