ozone Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 "Stand: Strøken" Se på bildet BruktmarkedAnnonse: 2x Extender Teleconverter GRØSS OG GRU!!! hvordan noen behandler fotoutstyret sitt! Og jeg som blåser bort ett enkelt støvkorn før jeg setter på objektiv... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 "Stand: Strøken" Se på bildet BruktmarkedAnnonse: 2x Extender Teleconverter Kan tenke meg det knaser godt når man skal sette det på. Lenke til kommentar
amund91 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 "Stand: Strøken" Se på bildet BruktmarkedAnnonse: 2x Extender Teleconverter Ser jo helt ny ut.. sån om man fjerner litt støv og sånt.. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 GRØSS OG GRU!!! hvordan noen behandler fotoutstyret sitt! Og jeg som blåser bort ett enkelt støvkorn før jeg setter på objektiv... Det ser jo bare ut som støv. Ingenting å ta på vei for det. Selger sier jo at det ikke blir brukt, da samles det fort. Trodde først dette var noe som var hardt brukt (fotoutstyr skal brukes også). Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 GRØSS OG GRU!!! hvordan noen behandler fotoutstyret sitt! Og jeg som blåser bort ett enkelt støvkorn før jeg setter på objektiv... Pff, litt bruksmerker er da bare sexy. Viser at utstyret er i bruk. Og støv gjør da ingen verdens ting, med mindre det er store hybelkaniner på glasset. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 GRØSS OG GRU!!! hvordan noen behandler fotoutstyret sitt! Og jeg som blåser bort ett enkelt støvkorn før jeg setter på objektiv... Pff, litt bruksmerker er da bare sexy. Viser at utstyret er i bruk. Og støv gjør da ingen verdens ting, med mindre det er store hybelkaniner på glasset. Her var det da virkelig hybelkaniner i store megder! Av den litt mer korthårete, semskede typen riktignok... Fra spøk til alvor: JA, litt støv på frontglasset er ikke noe å ta på vei for. Men mye støv på fatningen(!) er ikke bra, og vil havne på sensoren før du vet ordet av det... I tillegg ville jeg aldri handlet brukt med en person som viser så liten forståelse for hvordan man best presenterer et brukt objekt i en annonse. Sjuskete! Lenke til kommentar
brk Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) ozone; alternativt kan man jo gå tilbake til film, og få ny "sensor" for hvert nytt bilde, Endret 31. juli 2011 av brk Lenke til kommentar
ventle Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29828488 "behandlet med største forsiktighet", men kamerareima er byttet ut med en keystring som er beregnet på å holde vekta av ett nøkkelknippe?? Den samlede prisantydningen var også ganske hårete (3000 for kamerahuset alene, dersom det er det som menes med prisantydningen i annonsen, er imidlertid ok) Endret 1. august 2011 av ventle Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Gjør et digitalt foto-kupp på kamera lansert September 2006. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29834246 Lenke til kommentar
piltar Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Gjør et digitalt foto-kupp på kamera lansert September 2006. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29834246 Sony kamera i Canon eske? (se bilde) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Gjør et digitalt foto-kupp på kamera lansert September 2006. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29834246 Sony kamera i Canon eske? (se bilde) Jeg ser Canon kamera på en Canon eske? Lenke til kommentar
piltar Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Oops min feil Les beskrivelsen, der står det nemmelig:"Sony Digital IXUS 900"! Endret 1. august 2011 av piltar Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Meh - den lokale fotosjappa ble lagt ned, men har gjenoppstått fra de døde. Fant drømmeobjektivet på bruktsidene deres - TS-E 24/3.5L II til 7995!! Ringte og fikk holdt av og dro ned. Meeen - det var mkI. Buuu. Fikk tilbud om mkI med prisavslag, men jeg droppet det - mkII er så mye bedre. Grrmph. (De har nå riktig bilde og tekst på objektivet - til lavere pris..) Endret 2. august 2011 av Trondster Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (De har nå riktig bilde og tekst på objektivet - til lavere pris..) Det står da vitterlig "II" på det objektivet. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Det står da vitterlig "II" på det objektivet. Jo - du har rett - det er (fremdeles) feil bilde. Endret 2. august 2011 av Trondster Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Men prisen er god. Nytt kostet det objektivet der mellom 10 og 11 tusen før det forsvant fra markedet. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 "hei , akkurat no er det 4 personer som har vist sinn intr. ca. samtidig på nikkor 55mm . då ønsker eg ei lita "budrunde" når det vart så mange. ønsker svar/bud til 1700. Mvh hugo" Var svaret jeg fikk når jeg ville kjøpe en 55mm Micro-Nikkor med treg fokus for 200,-... http://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnnonse.cgi?id=156188 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Var svaret jeg fikk når jeg ville kjøpe en 55mm Micro-Nikkor med treg fokus for 200,-... By 200 kr og 50 øre. Meh. Endret 3. august 2011 av Trondster Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Var svaret jeg fikk når jeg ville kjøpe en 55mm Micro-Nikkor med treg fokus for 200,-... By 200 kr og 50 øre. Meh. Legg inn en negativ brukererfaring. 2 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 "Ikke spør nøyaktig hva alt er", og heller ingen spesifisering av hvilke Alienbee-blitser det faktisk er som selges. Tillitsvekkende http://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnnonse.cgi?id=156252 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå