Blouberg Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Et pust fra fortiden (: Brukbar som moring?? foto.no Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Et pust fra fortiden (: "Veldig god skjerm for bildebehandling" Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Et pust fra fortiden (: "Veldig god skjerm for bildebehandling" Det stemmer vel. Enkelte moderne led-skjermer med glossy overflate viser jo fargene helt feil. Jeg har ennå til gode å se skikkelig fargegjengivelse og kontrast på en lcd. Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg har ennå til gode å se skikkelig fargegjengivelse og kontrast på en lcd. Da har du gå glipp av noe her i livet! CRT-skjermer taper seg også kraftig over tid, fargene blir gjerne blasse og bleke. En god LCD som er kalibrert gir korrekte farger. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg har ennå til gode å se skikkelig fargegjengivelse og kontrast på en lcd. Da har du gå glipp av noe her i livet! CRT-skjermer taper seg også kraftig over tid, fargene blir gjerne blasse og bleke. En god LCD som er kalibrert gir korrekte farger. Og hvor får du tak i en god lcd? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 En av de dyrere variantene fra f.eks. Eizo, Nec, Apple, Dell? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Og IPS eller VA-panel, ikke TN. Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Ser at Lefdal har Canon 500D med 18-55mm IS til 3495,- fra i morgen (3. januar). Det må vel være et godt kjøp? Endret 2. januar 2011 av tkorsvold Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 En av de dyrere variantene fra f.eks. Eizo, Nec, Apple, Dell? Tja. Jeg venter nå på at Dell-mannen skal hente den andre defekte U2711 på en uke. Begge to ser ut til å ha feil i ene DVI-kanalen. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jepp, det er en veldig god pris. Spørs om det er særlig mange eksemplarer i hver butikk. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Ser at Lefdal har Canon 500D med 18-55mm IS til 3495,- fra i morgen (3. januar). Det må vel være et godt kjøp? Jepp, det er en veldig god pris. Spørs om det er særlig mange eksemplarer i hver butikk. Og når du kommer og spør etter "lokke-tilbudet"som sannsynligvis er forsinket/utsolgt,vil selgeren forklare deg at du burde kjøpe en Sony A230 eller noe sånt,da det er så mye bedre en Canon/Nikon 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Og når du kommer og spør etter "lokke-tilbudet"som sannsynligvis er forsinket/utsolgt,vil selgeren forklare deg at du burde kjøpe en Sony A230 eller noe sånt,da det er så mye bedre en Canon/Nikon Er det ikke de som selger en A290 til 2000,- om dagen? Det er ihvertfall et brukanes kamera. I motsetning til A230, mener jeg. Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Og hvor får du tak i en god lcd? Her: LCD Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hmf. 500D er ikke tilgjengelig i nettbutikken til Lefdal, og ser ikke ut til å være fysisk på lager i noen butikker heller (klikket innom 10-15 stykker). Lokketilbud eller bare veldig raskt utsolgt? Tilbudet var jo bra, men fantastisk synes jeg ikke det var... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hmf. 500D er ikke tilgjengelig i nettbutikken til Lefdal, og ser ikke ut til å være fysisk på lager i noen butikker heller (klikket innom 10-15 stykker). Lokketilbud eller bare veldig raskt utsolgt? Tilbudet var jo bra, men fantastisk synes jeg ikke det var... Det lukter vel lokketilbud. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 ...men Sony A290L til 1995 er tilgjengelig i flere av både Elkjøp og Lefdals butikker Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hmf. 500D er ikke tilgjengelig i nettbutikken til Lefdal, og ser ikke ut til å være fysisk på lager i noen butikker heller (klikket innom 10-15 stykker). Lokketilbud eller bare veldig raskt utsolgt? Tilbudet var jo bra, men fantastisk synes jeg ikke det var... Det du kan gjøre er og stikke innom et av butikkene og bestille kameraet til utlyste prisen,normalt så pleier de og akseptere en sådan deal.Bare vær standhaftig Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Lokketilbud eller bare veldig raskt utsolgt? Hva er forskjellen? Blir det veldig raskt utsolgt så er det fordi de har hatt veldig få eksemplarer i forhold til etterspørselen. Høy etterspørsel må de selvsagt forvente med en så god pris. Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det stod i reklameavisen at de hadde 500 stykker på lager, så det synes jeg ikke er noe lokketilbud, bare raskt utsolgt evt :-) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det stod i reklameavisen at de hadde 500 stykker på lager, så det synes jeg ikke er noe lokketilbud, bare raskt utsolgt evt :-) 500 stk. er et anstendig antall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå