Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Luringer og rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg dobbeltsjekket med Canon Consumer Imagings produktsjef i Norge om det stemte at Interfoto kunne skaffe objektivet, noe han svarte at det kunne han aldri tenke seg.

Legg inn en bestilling og se hva som skjer da :p

Tør ikke. Risikerer at de trekker mer fra Visa-kontoen min enn jeg har i boliglån og studielån til sammen!

Lenke til kommentar
Interfoto har tilgang på Canon EF 1200mm f/5.6L

Ekstremtele. Lite praktisk, men helt spesielt. Må forhåndsbetales og kan ikke avbestilles.

Lagerstatus: Best.vare 180 dager

Prisen er ikke vits å diskutere, den vet vi alle om ;)

Ville ikke forskuttert er drøy mill. Hva skjer hvis butikken/distribusjonsledd går dukken i løpe av de neste 180 dagene.

Lenke til kommentar

Etter en kjapp google-runde synes jeg det virker mindre mistenkelig enn ved første øyekast. Selger er en velstående eldre forretningsdrivende med en vanvittig inntekt i følge skattelistene. Det sier meg at han kanskje ikke tar så mye bilder og at han ikke er så veldig opptatt av å tyne ut mest mulig ut av kamerasalget. Samtidig virker det som han synes det er for galt å gi det bort alt for billig. Han la ut samme annonse i november men har trolig justert ned prisen i ettertid. Antall eksponeringer er justert opp fra 1800 til 2000 det siste halve året. November passer også godt med når 5D mark II begynte å dukke opp i Norge. Han liker tydeligvis å ha det beste utstyret uten å ta så mye bilder. Mulig han er av den typen som er vant til å tenke film og tenker seg nøye om 3 ganger før han trykker utløserknappen.

Men uansett hvor troverdig det måtte virke så kjøper jeg ikke lengre dyre usette brukte varer via nettet. Jeg har brent meg før på å være for lite kritisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...