Heineoen Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Hei! Har en Dlink DI-624 som ikke er helt medgjørlig for å si det på en pen måte Også kunne jeg tenkt meg litt raskere overførings hastigheter.. Så vill derfor se på en draft N løsning.. Med støtte for 2.0 for framover kompabilitet Da det er mur der jeg sitter er sendestyrke, stabilitet! og hastighet i fokus=) Noen som har noe å anbefale? Takk!.. Endret 15. februar 2008 av Heineoen Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Heineoen skrev: Hei! Har en Dlink DI-624 som ikke er helt medgjørlig for å si det på en pen måte Også kunne jeg tenkt meg litt raskere overførings hastigheter.. Så vill derfor se på en draft N løsning.. Med støtte for 2.0 for framover kompabilitet Da det er mur der jeg sitter er sendestyrke, stabilitet! og hastighet i fokus=) Noen som har noe å anbefale? Takk!.. da ville jeg sjekke på Linksys og Buffalo så kan du bruke Linux FW på dem da blir de kjempe gode produkter stabile og har alle muligheter man kan drømmeom. www.ddwrt.com Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 DIR-655 er stabil og god trådløs. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Sisnevnte DIR-655 har jeg sett på og dette ser ut som en meget bra router! Men! Leser at ikke PCI korta til D-Link er stabile? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Problemet er at det brukes dårlige drivere. Dette var/er spesielt et problem med Vista. Leste en test der et Jensen klientkort gjorde det bedre mot DIR-655 enn d-link kortene. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg har Vista! Ser ikke noe Jensen kort i prisguiden? Jensen har jeg bare hatt dårlig erfaring med... Link til testen? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 http://www.idg.no/pcworld/article83444.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå