Gorthaur Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) EDIT: Gametrailers sin Omtale er nå ute. Svakhetene i spillet er nesten som ventet, men langt fra ille nok til at jeg dropper å kjøpe det. -------- En rekke nye klipp fra Condemned 2 er nå ute. Spillet slippes om under en måned og blir, dersom det lever opp til mine forventninger, en kandidat til årets spill for undertegnede. url="http://www.gametrailers.com/player/30572.html"]Condemned 2 Opening Cinematic[/url] Jeg gleder meg! Knock Out Gameplay HD Blir spennende å se hvor bra det kommer til å fungere med fist fights. Elsker i det minste enviromental kills. Gory Gameplay HD Er litt skeptisk til at det kan bli overdreven bruk av slow motion, men gledelig at det er flere gjenstander som kan brukes som våpen. Investigation Gameplay HD Godt å se at denne delen av spillet ikke er like automatisert og enkel som i det første. Gunplay Gameplay HD Flere våpen og bedre lyd virker det som. Håper uansett man finner like lite ammo i dette som i forgjengeren. Stemningen blir noen hakk jævligere med en plank i hånda fremfor ei hagle. Brawl Gameplay HD BRUTALITY! Endret 12. mars 2008 av Gorthaur Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 ser helt rått ut dette her. må si dette er vell det eg ser nmest frem til akuratt nå. groteskt,mørkt og jævligt. kan det bli bedere? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 condemned 1 var kanksje det mest spennende spillet til 360 ved launch, og anbefales til de som ikke har spilt det. Burde være mulig å få tak i billig-versjon rundt om. Tror faktisk jeg skal plukke det opp og dra igjennom det før 2'rn kommer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Ja Condemned var noe for seg sjøl, heilt klart. Skal ha dette her på lansering ihvertfall. Gleder meg til å bli skremt gang på gang. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Condemned 1 koster ikke mer enn 200 kroner på platekompaniet nå. Er i alle fall et spill jeg mener bør være i alle 360-eiere sin spillsamling, forutsatt at du ikke driter på deg av litt angst. Må innrømme at jeg gru-gleder meg ganske mye til neste måned. Uansett hvor tøff jeg ønsker å være så mistenker jeg flere overdoser av kraftig paranoia ved gjennomspilling. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 hva er det man skal gjøre da? banke uteliggere? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) FHM har allerede "anmeldt" spillet. Der fikk det 4/6. hva er det man skal gjøre da? banke uteliggere? Nei, drepe dem. Endret 17. februar 2008 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 FHM har allerede "anmeldt" spillet. Der fikk det 4/6. hva er det man skal gjøre da? banke uteliggere? Nei, drepe dem. åja, fett. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 I enern skulle man ta en seriemorder. For å kunne gjøre det, var man nødt til å oppholde seg på en del lumske steder, hvor uteliggere og narkiser regjerte. Disse var, i tillegg til å være ruset, ekstra aggressive pga. diverse hendelser. Så, i bunn og grunn, måtte man slakte ned et hundretalls av samfunnets avskum for å ta en seriemorder med rundt ti liv på samvittigheten. Joda, spillet er vel kanskje ikke uten sin del av ironi, men det er fantastisk morsomt å spill Lenke til kommentar
thadon Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Gleder meg ekstremt, 1'ern er\var dritkult Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Fullførte Condemned (1) idag, fin oppvarming til nummer to i "serien." Det var litt kjedelig til tider, og litt vanskelig å finne fram. Håper toern er noe mindre lineært, og selvfølgelig skumlere enn det første. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Første post oppdatert med omtale fra Gametrailers. Kan jo til og med gjøre det enda lettere; omtale her. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) ah....den som bodde i USA. Ser det er 11.mars release på 360 versjonen der borte. Nordic har 4. april som release cross-platform. Endret 12. mars 2008 av -iL- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå