Dvil Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Så Spaceworld har dette til 300 kr.og tenkte eg skulle slå til.Lurte på om noen har noe positivt/negativt å si om Timeshift? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Det finnes en demo på Xbox Live Market place. Den virket sånn passe lovende synes jeg, demoen altså. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hadde hørt mye negativt om dette og var skeptisk da jeg plukket det opp til "gi bort pris". Ble selv posetivt overrasket og syntes det var grei underholdning, selv om det langt fra er årets fps spill. For 200,- er det et godt kjøp! Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Får gå for et kjøp da.takk for svar. Lenke til kommentar
Kn00t Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Kanskje litt seint, men hadde råda deg til å styre unna. Makan til dritspill. Orka ikke mer etter 1 chapter ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå