Jakoozie Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Anmeldelse av VG hm, VG har visstnok fått tak i spillet og anmeldt det og gitt det en lunken 3 men så er det jo VG... Det eneste han har trukket det for er at han syns spillet er for politisk ukorrekt og smakløst. Han sier at spillbarheten fungerer veldig bra, og så gir han det 3! Ja vet. VG har overgått seg selv, dette var virkelig idiotisk! Bryr meg ikke særlig om spillet, men snakk om usaklig anmeldelse. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Merkelig anmeldelse. Utifra å kun se på karakteren virka det som om utviklerne hadde bomma litt, men etter å ha lest hele anmeldelsen var det ingenting som fikk meg til å tro at det var tilfellet. Cheesy, politisk-ukorekt-action? Give me more! Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Video omtale hos gametrailers: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/184379.html Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ikke verst det å få 9/10. Birger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Oida, knall bra fra GT også. Eg pleier som regel å vere ganske så enige med de, så da spørst det altså om eg må skaffe meg denne tittelen. Lenke til kommentar
HelteTeigen Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Anmeldelse av VG hm, VG har visstnok fått tak i spillet og anmeldt det og gitt det en lunken 3 men så er det jo VG... Det eneste han har trukket det for er at han syns spillet er for politisk ukorrekt og smakløst. Han sier at spillbarheten fungerer veldig bra, og så gir han det 3! Fremtidig GTA4 anmeldelse på VG: "Spillet har et revolusjonerende og engasjerende gameplay men siden spillet innehar så mye meningsløs vold, og blod velger jeg å gi dette spillet terningkast 1" VG gir meg virkelig latterkrampe Lenke til kommentar
master_al Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Anmeldelse av VG hm, VG har visstnok fått tak i spillet og anmeldt det og gitt det en lunken 3 men så er det jo VG... Det eneste han har trukket det for er at han syns spillet er for politisk ukorrekt og smakløst. Han sier at spillbarheten fungerer veldig bra, og så gir han det 3! Fremtidig GTA4 anmeldelse på VG: "Spillet har et revolusjonerende og engasjerende gameplay men siden spillet innehar så mye meningsløs vold, og blod velger jeg å gi dette spillet terningkast 1" VG gir meg virkelig latterkrampe Ja haha, vg er latterlig for tiden. Men har vel egentlig vært det i flere år på spillfronten da Åhhh gleder meg til imorgen da jeg får Army of two til ps3 og 360 da Endret 4. mars 2008 av master_al Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Oida, knall bra fra GT også. Eg pleier som regel å vere ganske så enige med de, så da spørst det altså om eg må skaffe meg denne tittelen. Det er ikke selve gametrailers som har gitt anmeldelse av spillet da, det er bare et medlem som har postet sin anmeldelse på user movies. Army of Two ser likevel gøy ut. Finnes ikke noe bedre enn coop, så jeg vil vurdere om dette vil bli et kjøp eller ikke. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Har dratt en del i coop på Army of Two. Spillet er veldig bra synes nå jeg... Jeg ble ikke skuffet. (Spiller på 360, coop, live) Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Har dratt en del i coop på Army of Two.Spillet er veldig bra synes nå jeg... Jeg ble ikke skuffet. (Spiller på 360, coop, live) Er det ute allerede? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Det er ikke selve gametrailers som har gitt anmeldelse av spillet da, det er bare et medlem som har postet sin anmeldelse på user movies. Army of Two ser likevel gøy ut. Finnes ikke noe bedre enn coop, så jeg vil vurdere om dette vil bli et kjøp eller ikke. Ja eg satt på jobb når eg skreiv den posten, såg linkenavnet nu "usermovies" avslørte jo det forsåvidt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 komplett har 100+ på lager så da har jeg bestilt et eksemplar og satser på å få det i morgen Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 En kompis av meg har allerede skaffet meg det, men får se når han får gitt det til meg da.. Gleder meg! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Video omtale hos gametrailers: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/184379.html Likte den omtalen, gamer.tv sin var det visst. Gleder meg til spillet. Det eneste jeg er skeptisk til er kontrollen, mer spesifikt skytemekanikken. Det ser vanskelig ut å treffe det en sikter på, det minner om Kane & Lynch. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Kom til å tenke på noe, for litt litt siden sa EA at PS3 utgaven var låst til 30fps i mens 360 utgaven fikk 60. Er dette fakta også pr. dag, eller er begge låst til 30/60fps? Etter det eg hat sett av videoer syns eg det ser ut til å vere 30fps. EDIT: GODT å høre at AI for ein gang skyld fungerer optimalt. Endret 4. mars 2008 av Mala Lenke til kommentar
Løve Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Er det coop multiplayer på Xbox Live? Jeg syntes jeg hørte noe om at det ville være to og to som samarbeida i multiplayer på Live. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Du kan godt spille coop online ja. Birger Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Fikk svar at det ble sendt idag så burde havne i postkassa om ikke lenge.. det blir naaaais EDit: User score hittils hos Gamespot.com: 8.0 Endret 4. mars 2008 av flogieboogie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 gamezone har sendt ut sine i dag Lenke til kommentar
Løve Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Er det 2 mot 2 multiplayer på live? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå