Gå til innhold

army of two, hvem skal ha det?

Gjest Slettet+130498

Anbefalte innlegg

forhåndsbestilte i dag army of two etter å ha lest anmeldelsen i gamereactor (8/10) ........

Hadde noen giddet å scanne omtalen og legge den ut her, eller sende den til meg på en pm??

Etter å ha lest overstående rushet jeg ned til Fona og hentet nyeste Gamereactor.

Til min store forskrekkelse er februarutgaven FORSKJELLIG denne gang.

I Norge og Finland får dere Army of Two omtalen.

Den er ikke med i Danmark, (hvor jeg bor), og Sverrige.

Omtalen ligger heller ikke ute på Gamereactor sine nettsider hverken i Norge, Sverrige, Finland eller Danmark.

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trur nok dette blir eit kjøp ja. Men berre dersom ein kompis kjøper det. Spelet virkar tamt i singleplayer -- men coop derimot..!

Joda, ingen tvil om at coop er greia her.

Men spillet støtter kommandoer til computerspilleren i enplayer via mic-headset.

Jeg digger å sitter foran tv-en og sjefe Xboxen til å hjelpe meg.

Hold!

Move forward!

Cover.

Supressive fire!

Men joda. Multiplayer coop blir digg.

De sier jo i intervjuet at de legger spillet opp så det krever kommunikasjon.

Lenge siden jeg har spilt et spill som faktis krevde det.

Synes når folk spiller CoD4, Rainbow Six Vegas, Halo 3 osv, så er det for det meste run and gun.

Husker de glade glansdager da jeg og en kompis spilte gjennom et tidlig Rainbow Six spill på coop.

Da var det mye konstruktiv kommunikasjon over live om hvem dekker hvem, og hva som skjer.

Vi klarte det til og med på livespilling hvor man spiller lag mot lag domination.

Alle spillerne var med på kommunikasjon og hvem hjelper hvem.

Synes det er lenge siden et spill har gitt meg den muligheten, så nå gleder jeg meg til Amry of Two og konstruktiv coop-play.

Det eneste jeg synes er dumt er de ultrastygge maskene de har på seg.

Håper det er mulig å spille uten psyko-masker på...

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar
I mine øyne er det å spille gjennom den samme historien flere ganger ikke verdt 500kr, uansett hvor mange kompiser som er med. Hvis ikke multiplayerdelen følger opp dropper jeg det.

Heh, jeg har spilt gjennom f.eks. GeoW fem ganger med forskjellige kompiser, og det har vært like gøy hver gang :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Trur nok dette blir eit kjøp ja. Men berre dersom ein kompis kjøper det. Spelet virkar tamt i singleplayer -- men coop derimot..!

Joda, ingen tvil om at coop er greia her.

Men spillet støtter kommandoer til computerspilleren i enplayer via mic-headset.

Jeg digger å sitter foran tv-en og sjefe Xboxen til å hjelpe meg.

Hold!

Move forward!

Cover.

Supressive fire!

Men joda. Multiplayer coop blir digg.

De sier jo i intervjuet at de legger spillet opp så det krever kommunikasjon.

Lenge siden jeg har spilt et spill som faktis krevde det.

Synes når folk spiller CoD4, Rainbow Six Vegas, Halo 3 osv, så er det for det meste run and gun.

Husker de glade glansdager da jeg og en kompis spilte gjennom et tidlig Rainbow Six spill på coop.

Da var det mye konstruktiv kommunikasjon over live om hvem dekker hvem, og hva som skjer.

Vi klarte det til og med på livespilling hvor man spiller lag mot lag domination.

Alle spillerne var med på kommunikasjon og hvem hjelper hvem.

Synes det er lenge siden et spill har gitt meg den muligheten, så nå gleder jeg meg til Amry of Two og konstruktiv coop-play.

Det eneste jeg synes er dumt er de ultrastygge maskene de har på seg.

Håper det er mulig å spille uten psyko-masker på...

De såkalte "Psyko-maskene" er jo drit fete, etter min mening! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...