Tor Rasmussen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) forhåndsbestilte i dag army of two etter å ha lest anmeldelsen i gamereactor (8/10) ........ Hadde noen giddet å scanne omtalen og legge den ut her, eller sende den til meg på en pm?? Etter å ha lest overstående rushet jeg ned til Fona og hentet nyeste Gamereactor. Til min store forskrekkelse er februarutgaven FORSKJELLIG denne gang. I Norge og Finland får dere Army of Two omtalen. Den er ikke med i Danmark, (hvor jeg bor), og Sverrige. Omtalen ligger heller ikke ute på Gamereactor sine nettsider hverken i Norge, Sverrige, Finland eller Danmark. Endret 18. februar 2008 av trykkertor Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Kunne tenkt meg å lese denne omtalen, jeg også! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Tusen takk -Mr.T- Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Trur nok dette blir eit kjøp ja. Men berre dersom ein kompis kjøper det. Spelet virkar tamt i singleplayer -- men coop derimot..! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg kjøper det, så du kan godt skaffe deg det du også! Birger Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg skal ha det! Btw, er det noen som vet hvilke butikker som får det inn først? har sett flere som ligger rundt 3/6 mars men også 18, 26 mars.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Sikker vinner: AbsoluttSpill Birger Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Da var Army of Two bestilt Blir bra Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Tusen takk -Mr.T- No problem! Hadde eksemplaret av Gamereactor liggende rett foran meg når jeg leste denne tråden, samt scanneren var en håndsrekning unna Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Trur nok dette blir eit kjøp ja. Men berre dersom ein kompis kjøper det. Spelet virkar tamt i singleplayer -- men coop derimot..! Joda, ingen tvil om at coop er greia her. Men spillet støtter kommandoer til computerspilleren i enplayer via mic-headset. Jeg digger å sitter foran tv-en og sjefe Xboxen til å hjelpe meg. Hold! Move forward! Cover. Supressive fire! Men joda. Multiplayer coop blir digg. De sier jo i intervjuet at de legger spillet opp så det krever kommunikasjon. Lenge siden jeg har spilt et spill som faktis krevde det. Synes når folk spiller CoD4, Rainbow Six Vegas, Halo 3 osv, så er det for det meste run and gun. Husker de glade glansdager da jeg og en kompis spilte gjennom et tidlig Rainbow Six spill på coop. Da var det mye konstruktiv kommunikasjon over live om hvem dekker hvem, og hva som skjer. Vi klarte det til og med på livespilling hvor man spiller lag mot lag domination. Alle spillerne var med på kommunikasjon og hvem hjelper hvem. Synes det er lenge siden et spill har gitt meg den muligheten, så nå gleder jeg meg til Amry of Two og konstruktiv coop-play. Det eneste jeg synes er dumt er de ultrastygge maskene de har på seg. Håper det er mulig å spille uten psyko-masker på... Endret 19. februar 2008 av trykkertor Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 I mine øyne er det å spille gjennom den samme historien flere ganger ikke verdt 500kr, uansett hvor mange kompiser som er med. Hvis ikke multiplayerdelen følger opp dropper jeg det. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 I mine øyne er det å spille gjennom den samme historien flere ganger ikke verdt 500kr, uansett hvor mange kompiser som er med. Hvis ikke multiplayerdelen følger opp dropper jeg det. Heh, jeg har spilt gjennom f.eks. GeoW fem ganger med forskjellige kompiser, og det har vært like gøy hver gang Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 JEG!Til de som ikke har bestemt seg: Intervju på Gametrailers Ser jævlig kult ut Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Anmeldelse av VG hm, VG har visstnok fått tak i spillet og anmeldt det og gitt det en lunken 3 men så er det jo VG... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Anmeldelse av VG hm, VG har visstnok fått tak i spillet og anmeldt det og gitt det en lunken 3 men så er det jo VG... Det eneste han har trukket det for er at han syns spillet er for politisk ukorrekt og smakløst. Han sier at spillbarheten fungerer veldig bra, og så gir han det 3! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) I fare for å gjenta meg selv.......Rune har blitt voksen og politisk korrekt. Endret 3. mars 2008 av Dinsdale Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 hvorfor skal spill alltid være politisk riktig før de kan slippes... Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Trur nok dette blir eit kjøp ja. Men berre dersom ein kompis kjøper det. Spelet virkar tamt i singleplayer -- men coop derimot..! Joda, ingen tvil om at coop er greia her. Men spillet støtter kommandoer til computerspilleren i enplayer via mic-headset. Jeg digger å sitter foran tv-en og sjefe Xboxen til å hjelpe meg. Hold! Move forward! Cover. Supressive fire! Men joda. Multiplayer coop blir digg. De sier jo i intervjuet at de legger spillet opp så det krever kommunikasjon. Lenge siden jeg har spilt et spill som faktis krevde det. Synes når folk spiller CoD4, Rainbow Six Vegas, Halo 3 osv, så er det for det meste run and gun. Husker de glade glansdager da jeg og en kompis spilte gjennom et tidlig Rainbow Six spill på coop. Da var det mye konstruktiv kommunikasjon over live om hvem dekker hvem, og hva som skjer. Vi klarte det til og med på livespilling hvor man spiller lag mot lag domination. Alle spillerne var med på kommunikasjon og hvem hjelper hvem. Synes det er lenge siden et spill har gitt meg den muligheten, så nå gleder jeg meg til Amry of Two og konstruktiv coop-play. Det eneste jeg synes er dumt er de ultrastygge maskene de har på seg. Håper det er mulig å spille uten psyko-masker på... De såkalte "Psyko-maskene" er jo drit fete, etter min mening! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 For de som følger med litt i pirathimmelen. Vil lese det at Army of Two er ikke regionsfritt. Veldig kjipt det da. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå