AssKicR Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 1. Du er annerledes - og det er ikke bra 2. Gutten som døde av å spise alle grønnsakene sine 3. Pappas nye kone, Robert 4. Steder mamma og pappa gjemmer kule ting. 5. Hammere, skrutrekkere og sakser: En Slik-gjør-du-det-bok 6. Barnas store haike-håndbok 7. Maria var så slem at mammaen hennes sluttet å være glad i henne 8. Nysgjerrige Nils og høyspentgjerdet 9. Alle katter og hunder havner i helvete 10. Den lille pysa som sladret 11. Noen katter kan fly 12. Nok er nok, du skal adopteres bort 13. Bestefar får en likkiste 14. Hvorfor kan ikke herr Gaffel og frøken Stikkontakt være venner? 15. Pusur får kattekreft 16. Pappa drikker fordi du griner. 17. Fremmede har det beste smågodtet 18. Hyl, spark og grin deg til din vilje 19. Du var en ulykke. 20. Ting rike barn har, men som du aldri vil få 21. Pop! sier hamsteren og andre morsomme mikrobølge-leker Lenke til kommentar
Bach Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Vi har fått vår egen FunnyMan. Dette vil jeg ha mere av!! Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Vi har fått vår egen FunnyMan. Dette vil jeg ha mere av!! Og det selv om posten er sakset fra en avisartikkel uten at kilder oppgis Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg tar det som en fornærmelse... Fikk den på mail fra Onkelen min... Han er med på en mailingsliste på jobben og sender alt han får videre til meg... Denne var ikke sakset.... ------------- Sorry at eg var så sur.. måtte få det ut . Sikkert fullt mulig at den finnes andre steder også... Lenke til kommentar
Bach Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Og det selv om posten er sakset fra en avisartikkel uten at kilder oppgis Driter jeg i! Det blir prestert så mye elendig humor her på forumet at til og med evt. plagiater er velkomne. Mener bestemt at "Copy/Paste" er et mere fantasifult tiltak enn å fylle en post med ukvemsord, brønnpissing og smiltryner. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Hehehe her var det lol ja Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Har noen selv: 1. Gul snø gir ikke mark i magen. 2. Bestemor er IKKE i himmelen. 3. Gøy med fyrstikker. 4. Vær din egen frisør. 5. Lær å kjøre bil på 123. 6. Den lilledyreplager /m kurs i førstehjelp. 7. Alt går ned. 8. Oppnå stor fart på sykkel. 9. Charles Manson og Ted Bundy's godnatt historier. 10. Fremmede har det beste godteriet. 11. kama Sutra for de små. 12. Du får den ikke fordi vi ikke er glade i deg! Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 den her burde blitt pensum på barneskolen Anarchists Cookbook Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 1. Vann smaker best fra do. 2. Sjæferen Fido sovner stille inn. 3. Pappa røyker fordi det er digg og veldig tøft! 4. Lag dine egne slangeskinnsbots. 5. Den lille stuntmanns ABC 6. Gamle folk er lette å velte. 7. Truls som fikk alt han ønsket seg og ble verdens lykkeligste gutt. 8. Lag din egen vannkjøling på fars pc. 9. Hvordan handle over internett med VISA kort. 10. Snille foreldre lager pizza og pølser til middag hver dag. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Masse morro her ja. har ei bok å tilføye Diskettstasjonen er KUN for DISKETTER Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg har fått høre fra sikre kilder at diskettstasjoner + knekkebrød med salami = sant. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Driter jeg i! Det blir prestert så mye elendig humor her på forumet at til og med evt. plagiater er velkomne. Mener bestemt at "Copy/Paste" er et mere fantasifult tiltak enn å fylle en post med ukvemsord, brønnpissing og smiltryner. Hey, stått opp på feil fot i dag bach? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Har noen dager innimellom med stort sett bare tverrved. Pleier ikke å vare så lenge av gangen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hahahaha Får lete fram de bøkene og slenge de ut på utlånshylla på skolebiblioteket da og kanskje barnehagen Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 21. Pop! sier hamsteren og andre morsomme mikrobølge-leker Hehehehhehehhe 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå