Marvil Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Er det noen som gjør dette..? Netthandelen hadde for en tid tilbake et parti kassegitarer, som gikk for ca denne prisen. Dessverre har dem ikke dette lenger, og jeg trenger en gitar i denne prisklassen (ny). Så vet noen om hvem som selger billige gitarer, helst på nett? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Tar jeg ikke feil, går det da gitarer til denne prisen på QXL til stadighet. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Og dette er nye eller ? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Ja, det er det nok. Har ikke fulgt med så nøye på dette, da jeg har nok kassegitarer i rimelig prisklasse. Man trenger ikke mer enn en bålgitar. Endret 15. februar 2008 av CastorFiber Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Hehe, det er sant.. Fant denne; http://www.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=529962726 Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Er noen på Gooba.no også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå