LasseTheDude Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Hei. Har et Ati Radeon x1650 PRO. Med en vanlig standar skjermutgang og den andre utgangen er vel såkalt dvi? Med hvit plugg. Hehe. Kobla en kabel som har dvi (hvit plugg, bred skjermkontakt) inn i pcen, og den andre enden kobla jeg inn i tven. I Hdmi inngang 1. Har to innganger. Tven står på hdmi 1 nå, og jeg får ikke bilde på tven min. Bruker det catalyst controll senter, cloner og gjør alt mulig rart, men ikke noe fungerer. Kan noen hjelpe meg? Har en benq 22" flatskjerm, og den er kobla på den standar skjermkontakta som er blå. Håper virkelig noen kan få hjulpet meg med dette. Brukte samme oppsett før, bare at da brukte jeg en prosjektor, alikevel så får jeg det ikke til nå. Har riktignok satt opp windows på nytt da, men det skal vel ikke ha så veldig mye å si? Mvh Lasse. Finnes det eventuellt andre skjermkort med HDMI utgang? Eller to dvi utganger som passer i min urgamle agp port? Endret 15. februar 2008 av LasseTheDude Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hørtes merkelig ut, dvi->HDMI skal funke fett. Prøv å reinstaller skjermdriverne? Lenke til kommentar
LasseTheDude Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Har tilogmed kjøpt meg nytt skjermkort nå. Men det funker ikke fortsatt. Står jo i instruksjonsboka på tven at jeg kan bruke dvi/hdmi kabel fra pc. Faen... Kjøpte dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=342315 Hva skal jeg gjøre nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå