Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hei. Jeg er en jente på 14 år. Har nå store smerter i venstre bryst. Konstant! Hva kan dette skyldes? Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hvis det varer i over èn uke, bør du kontakte legen din. Gjerne med en gang! Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Ikke at jeg er verken ekspert eller faglært, men det er jo vanlig med voksesmerter i den alderen. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Voksesmerter varer ikke over en lengre periode, men siden vi har fått minimal informasjon om problemet fra trådstarter, kan vi ikke vite hvor lenge vedkommne har hatt problemet etc. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg ahr hatt smerter siden i går kveld. Men har over en lengre stund vært vondt å kjenne på "klumpen" inne i puppen Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg er ikke expert på jenters kropp Skal det være en "klump" inne i puppen ? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg som en gutt har faktisk også kjent en liten klump under brystvorta i en liten periode, den ble borte etter hvert men var øm ved berøring. Legen min sa det var helt normalt, men om det vedvarer er det nok lurt å spørre en lege i alle fall.. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hei. Jeg er en jente på 14 år. Har nå store smerter i venstre bryst. Konstant! Hva kan dette skyldes? Dette kan naturligvis være voksesmerter, når du derimot nevner klump i brystet ville jeg vel heller vært litt mer skeptisk til det hele. Ville gått til fastlegen din og tatt en titt. Det skader ikke å være på den trygge siden. "K" Lenke til kommentar
knuds Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Man har kjertler stort sett på hele kroppen. I lysken, halsen, brystet osv. Hvis du har en virussykdom hovner gjerne slike kjertler opp og blir vonde å berøre. Sikkert ikke noe å bekymre seg over, men ta likevel en tur til legen for å få lettet på tankene. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hei. Jeg er en jente på 14 år. Har nå store smerter i venstre bryst. Konstant! Hva kan dette skyldes? Dette er en hormonkjertel, både gutter og jenter, spesielt jenter, kan få slike "klumper" i brystet under puberteten, og har selv blitt plaget av en lignende "smerte" for en god stund siden. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Tror ikke du bør bekymre deg så veldig mye. Det kan for mange være kjempevondt å få pupper.... Denne klumpen kan være puppen Går det ikke over er det sikkert noen smertestillende du kan ta, eller kontakt lege. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Vond klump? Kan hende det er min paranoide side som slår inn (siden 40% av slekta mi er rammet av kreft), men det kan være brystkreft.. sjekk med lege uansett - er sikkert ingenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg