FredrikE Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hei! Har akkurat sett på ny pc og kommet over denne: HP Pavilion dv6750eo -Ekte Windows Vista® Home Premium 32-bits -AMD Turion™ 64 X2 Mobile Technology TL-64 -Opptil 1600 MHz systembuss som kjører i AC/DC-modus 35 Watt -L2-cache 512 kB + 512 kB -2 x 2048 MB -250 GB -Integrert 10/100/1000 Gigabit Ethernet LAN -802.11 pre-n -Bluetooth® trådløst nettverk -3 USB 2.0, 1 HDMI-kontakt, 1 VGA-port, 1 RJ11 modemkontakt, 1 RJ45 ethernet-kontakt, S-video TV-utgang, 2 hodetelefonutganger, 1 mikrofoninngang, 1 IEEE 1394, fjernkontroll-infrarødport (fjernkontroll tillegg), kabelforankringskontakt -NVIDIA® GeForce™ 8400M GS -Opptil 1615 MB grafikkminne totalt, med 256 MB dedikert Åssen er denne, og er det noen andre å annbefale til mellom 8400-10 000,-? Og hvor mye minne har skjermkortet? 254 mb? Den vil bli brukt til litt spilling (FM, TM Diablo, BF2+++) og nedlastning av musikk. Men også til å se film! håper på et raskt svar! Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Ta en titt på denne=D Der finner du garantert noen godsaker innenfor din prisklasse. Klikker du på "Tilpass" knappen, kan du endre det du syns burde vært bedre =D Skjermkortet du har på den PC-en du "postet", har 128 MB minne. PC-en du "posta" har jeg egentlig ikke studert så nøya, men ta en titt på linken jeg ga deg, PC-en passer perfekt til dine formål =D Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg vil fraråde AMD. Se heller etter en god intelmaskin. HP har mange av de og. Fordelene med intel istedenfor AMD: - Bedre effekt - Bråker mindre - Blir mindre varme Eneste fordelen med AMD er prisen. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg vil fraråde AMD. Se heller etter en god intelmaskin. HP har mange av de og. Fordelene med intel istedenfor AMD: - Bedre effekt - Bråker mindre - Blir mindre varme Eneste fordelen med AMD er prisen. Også må man ikke glemme lengre levetid på Intel prosessorer... har selv AMD Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Ta en titt på denne=D Der finner du garantert noen godsaker innenfor din prisklasse. Klikker du på "Tilpass" knappen, kan du endre det du syns burde vært bedre =D Skjermkortet du har på den PC-en du "postet", har 128 MB minne. PC-en du "posta" har jeg egentlig ikke studert så nøya, men ta en titt på linken jeg ga deg, PC-en passer perfekt til dine formål =D Dell-maskinen var ikke dum Et godt alternativ ihvertfall Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Det er riktig.. personlig har jeg veldig godt forhold til Dell. Topp kundestøtte og garantier de ikke prøver å lure seg unna. Dell er det første stedet jeg kikker etter PC-er, enten det er bærbar eller stasjonær. Men jeg fraråder dere Dell printere, hver eneste modell sliter med opptaket av papir Lenke til kommentar
FredrikE Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 dell er fine dem, men kan ikke kjøpe via nett.. ettersom jeg har fått rekvisiajon til kjøp av pc! så den PC-en er ikke særlig brukbar? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 dell er fine dem, men kan ikke kjøpe via nett.. ettersom jeg har fått rekvisiajon til kjøp av pc! så den PC-en er ikke særlig brukbar? Har du ikke andre alternativer? Maskinen virker selvsagt til sitt bruk. Men jeg ville ikke kastet bort så mye penger på en AMD-maskin ihvertfall. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hva mener du med at du ikke kan kjøpe over internett? Lenke til kommentar
FredrikE Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Hva mener du med at du ikke kan kjøpe over internett? nei, jeg kan ikke kjøpe via nett. ettersom jeg har fått en rekvisisjon. Da kan det blir litt vanskelig. så må dessverre kjøpe via butikk! Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Bare så det er sagt, det går ann å ringe Dell på det nummeret som står på nettsiden, også kommer de på døre med sånn kortmaskin også betaler du med kortet ditt på døra. Lenke til kommentar
FredrikE Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 åja, det viste jeg ikke. snakka lenge med Dell, men de nevnte ingenting om det. Men men, nesten gang jeg skal kjøpe pc, blir det fra dell vet jeg er veldig fornøyd med servicen dems, selv om vi ikke fant noen løstning. Men tilbake til hp'en, vil jeg merke stor forskjell på AMD og INTEL? Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hvis du ikke skal overklokke vil du ikke merke noe særlig forskjell. Men Intel har generelt lengre levetid enn AMD. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Tror jeg leste et sted at dell skal begynne å selge maskinene sine på Elkjøp pga dårlig salg, men det kan jo ta 50 år da. Jeg ville gått for dell! INGEN slår deres kundeservice... Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Tror jeg leste et sted at dell skal begynne å selge maskinene sine på Elkjøp pga dårlig salg, men det kan jo ta 50 år da. Jeg ville gått for dell! INGEN slår deres kundeservice... Takk for sympatien På en stasjonær Dell Dimension 8300 Series PC jeg har, fikk jeg problemer med harddisken. Det de gjorde var å bytte hele PC-en med en ny en, og kopiere alle filene fra den gamle harddisken over til den nye. Jeg fikk hele tiden informasjon per. epost om hvor langt prosessen var kommet. Det kostet meg ikke ett øre =D Dell selger jo på internett for å få lave priser... Elkjøp kommer til å ødelegge kundeservicen dems... Endret 15. februar 2008 av Pilarwiki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå