P0nduz Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hei er på utkikk etter ny smarttelefon. Det jeg trenger den til er i første omgang e-post og sms mms og msn til tider. Tastatur på skjerm eller fysisk er uviktig. Tenkte jeg skulle fylle ut denne her. Funksjoner: -Kalender: Ja avansert -Edge/3G: Ja -Email klient: Ja helst med støtte for mapper på imap server Form: -Format: "Vanlig" -Vekt: Ikke viktig -Sprut/støtsikker: Trenger ikke Skjerm: Fargeskjerm -Størrelse på skjerm: 2,2" eller større god oppløsningn så skjermen ikke virker kornete -Touchscreen: Ja Pris: Jeg har mellom 0 og 4000 kroner til rådighet med supertalk Diverse: -Merke: Er vel stort sett bare htc som har touch skjermer? men åpen for alle merker -Kamera: Uviktig men greit og ha -Videokamera: uviktig men greit og ha -Symbian/windows mobile eller annet smart opperativsystem: Ja -Infrarød port: Uviktig -Blåtann (Bluetooth): Ja helst a2dp -Minne: Stort som mulig -Minnekort?: Ja -MP3: JA -Triband: Ja. -UMTS/3G: Ja -Wlan: Ja -GPS: uviktig - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Behøver ikke ligge inne kan legges inn senere -Radio: uviktig -Bruksområder: Ringer mye og sender en del e-post og sms bruker msn mye når jeg er på farta rundt i norge Takker for alle svar Mvh Christer Lenke til kommentar
Jangi91 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Htc touch kan jo kanskje være noe tenke på. Denne har riktig nokk ikke 3g men dersom du strekker budsjettet litt mere ville jeg anbefale deg touch cruise (ca 4300kr uten abb.) Lenke til kommentar
Norsmurf Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg har akkurat kjøpt meg en SE w960i, og kan absolutt anbefale denne. Det eneste som trekker ned for min del er lav lyd på mp3-spilleren (merkbart lavere enn min gamle w800i med samme headset, og det er frustrerende). Håper dette løser seg ved kjøp av et litt bedre headset, eller at det kommer en lur fix for dette. Har lest at det er noe som har vært et problem på alle UIQ3-telefoner. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Htc touch kan jo kanskje være noe tenke på. Denne har riktig nokk ikke 3g men dersom du strekker budsjettet litt mere ville jeg anbefale deg touch cruise (ca 4300kr uten abb.) Jeg skal ha den med supertalk abonement fra netcom så tror nok det blir en cruise:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå