Cosmo med K Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 De som mener de har opplevd bra MMORPG spill og ikke har prøvd Ultima Online har virkelig gått glipp av mye. Ultima Online var nok forgjengeren til de fleste store MMORPG som bl.a. World of Warcraft. Grafikkmessig var ikke dette spillet så bra, men spør hvilken som helst som har spillt en del spill inkludert Ultima Online og personen vil mest sannsynligvis fortelle deg at Ultima Online er det spillet som ga mest tilbake i form av sosialitet, muligheter, PvP, PvE/PvM osv. Vil her da prøve å bringe fram gamle sjeler fra UO tider, eventuelt folk som spiller det enda. Kan jo starte selv. Begynte å spille UO i '97 og har vært litt på og av hele veien frem til nå. Startet på først på Baja, deretter Chesapeake men bosatte meg på Europa med en gang den kom opp. Gikk hovedsakelig under nicket Drizzi Do'Urden på Europa, og var i kjente guild som DJs (DeathJesters), UT (Ultima Thule), 6I6 (InVulner@bleZ), -7- (Seven God Men), -F- (Flatliners) og mange fler. Da Age of Shadows kom sluttet jeg OSI, og UO overall. Begynte igjen senere og har vært av/på på de fleste store Pre-UO:R shards samt noen UO:R, noen av disse er: Blitzkrieg (første freesharden jeg spillte på) (Selune, Joshua) Defiance (Monroe, Selune) Redemption (Selune) UO Gamers: Hybrid (Don Monroe, Monroe) UO Gamers: Divinity (Selune) Old School PvP (OSP) (Selune) In Por Ylem (IPY) (Selune) Encore (Selune) Og mange, mange fler.. har gått under utrolig mange fler nick, men disse er hovednicka mine. Håper det er fler som ønsker å dele gamle UO fakta om seg selv, håper virkelig det er noen fra tiden '97-2000 siden det var den perioden som var best. "K" Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Jeg digga Ultima Online, men det er så lenge siden jeg spilte at jeg ikke husker hvilken server eller hva karakteren min het... Tror jeg spilte det i 2000 kanskje.... men siden jeg ikke hadde internett på hybelen, så måtte jeg spille på høgskolen sent på kveldene. Endret 15. februar 2008 av radiohodet Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Jeg digga Ultima Online, men det er så lenge siden jeg spilte at jeg ikke husker hvilken server eller hva karakteren min het... Tror jeg spilte det i 2000 kanskje.... men siden jeg ikke hadde internett på hybelen, så måtte jeg spille på høgskolen sent på kveldene. 2000 var et herlig år det.. ;P tilbake på den tiden der og gjerne litt før 2000 så var det veldig uvanlig å spille online spill egentlig, særlig MMORPG fordi folk hadde ikke så bra linjer og det kostet mye, så de fleste satt på internett cafeer osv. ;P "K" Endret 15. februar 2008 av Cosmo med K Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Min eldste account er nå 726 dager eller noe i den retningen, og jeg har spilt siden jeg laget den. Spiller på defiance, har mange forskjellige chars, main char er vel Extinct. Har egentlig ikke så mye mer å si =/ DRITTBRA SPILL! Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Min eldste account er nå 726 dager eller noe i den retningen, og jeg har spilt siden jeg laget den. Spiller på defiance, har mange forskjellige chars, main char er vel Extinct. Har egentlig ikke så mye mer å si =/ DRITTBRA SPILL! Du spiller på Defiance ja? Kjenner vel til en del gamle guildmates og irl mates av meg du da, som f.eks. X Lord X som driver sharden, samt LiGhT (han er drittsekk da).. RoGeR RaBBiT osv (han er kul).. er IbA hAz der fortsatt eller? ;P Eller noen andre 6I6 folk? "K" Endret 15. februar 2008 av Cosmo med K Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) XlX spiller ikke lenger, bare leker seg litt med admin char nå og da..så en avstemmning av beste fieldfighters på forumet, å her er en liste mange så seg enige i: The people that made the biggest impact on defiance pvp (In my opinion) are in no particular order: *old dfi-ers* RoGeR RaBBiT - excelled at 1vs1 and 2vs2 with any skilled partner Mani Shakib Pour - best GM of a guild ever, excellent field fighter. Baal - Same as Mani, but more loyal. IbA HaZ - kept his OSI style which was so effective he still remained at the top on DFI Pimpin Pirate/Crome - he is the reason harm is how it is now, he worked harm and magic arrow into viable combos on this shard.(your own fault for beating roger too much) ... when I first played here, the top two were IbA HaZ & Pimpin, and Pimpin won the majority of their duels. Unreal Him and Ethereal have always been the two that just countered me perfect with their style, what a bastard you are Joe, truly. Ethereal - Became one of the best duellers by mixing others' styles to create a very strong 5xing style (always lost to DeMos tho....) DeMos - Always forgotten until he made a secret character name NinJa which went through a week at farms flawless and eventually RoGeR checked his IP to see who it was he was so enraged. Morpheous - Most intelligent and aware player ive ever seen. KiNaRaH - He pings 200 and is still my 2vs2 partner of choice nowadays. OSI god Ibanez - the reason MB,lightning, and fireball were nerfed (my own fault for beating roger too much) Sirslay - The original hardman of this server. back in the old days he was the only person on the shard that used str pots (noone caught on for some reason Khazm - Copied Sirslay's style and got even better eventually. tDC (Nem,Blade,Apoc,Ment,SuperBOB) - best guild and never ever ran regardless of numbers, true class. And the people that were restricted by ping: <G> , -U- , CH! As for nowadays, Dave, Kaz'Reg,Marvin,that random dexxer who wishes he was sirslay (Like I Care??), & Pudrick Så roger rabbit her om dagen, han er jævli god Endret 15. februar 2008 av SeerShadow Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 UO var en av de absolutt beste MMORPG'ene, ingenting av dagens spill kan måle seg med den friheten og fleksibiliteten UO leverte. Men EA klarte dessverre å drepe dette spillet også. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 UO var en av de absolutt beste MMORPG'ene, ingenting av dagens spill kan måle seg med den friheten og fleksibiliteten UO leverte. Men EA klarte dessverre å drepe dette spillet også. Nyere drittspill som flyter på grafikken eller er "brukervennelige" har også hjulpet til med å skjule UO. UO var og er fremdeles noe helt anderledes en et spill der man blir best vis man endelig blir level 100. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 er OT, men må bare spørre. koster det noe pr mnd, er det mange som fortsatt spiller og er det verdt å spille den dag i dag? (dragoncrest sa EA drepte spillet) Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 er OT, men må bare spørre.koster det noe pr mnd, er det mange som fortsatt spiller og er det verdt å spille den dag i dag? (dragoncrest sa EA drepte spillet) Koster vel litt mindre enn en hundrings i måneden vil jeg tro om man spiller på OSI (altså the originale UO spillet), men etter mange, mange år med nye patcher og expansions er ikke dette spillet noe likt det gamle på noen som helst måte og de fleste som spiller nå har aldri spillt det gamle. De oldschoole spillerne slutta på OSI fordi ting ble altfor annerledes. Det er derimot masser av bra freeshards man kan spille på som har opptil noen tusen aktive spillere hver dag hvorav patchene varier fra alt fra de som kom mellom '97 og 2000. Og de nyere patchene. De gamle spillerne spiller gjerne da på de som går under Pre-UO:R eller eventuelt UO:R. UO:R = UO Renaissance. Spillet er derimot verdt å spille men etter min mening ikke på OSI, altså burde du prøve å finne en godt aktiv freeshard hvor du kan teste ut spillet og ha det gøy. "K" Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 XlX spiller ikke lenger, bare leker seg litt med admin char nå og da..så en avstemmning av beste fieldfighters på forumet, å her er en liste mange så seg enige i: The people that made the biggest impact on defiance pvp (In my opinion) are in no particular order: *old dfi-ers* RoGeR RaBBiT - excelled at 1vs1 and 2vs2 with any skilled partner Mani Shakib Pour - best GM of a guild ever, excellent field fighter. Baal - Same as Mani, but more loyal. IbA HaZ - kept his OSI style which was so effective he still remained at the top on DFI Pimpin Pirate/Crome - he is the reason harm is how it is now, he worked harm and magic arrow into viable combos on this shard.(your own fault for beating roger too much) ... when I first played here, the top two were IbA HaZ & Pimpin, and Pimpin won the majority of their duels. Unreal Him and Ethereal have always been the two that just countered me perfect with their style, what a bastard you are Joe, truly. Ethereal - Became one of the best duellers by mixing others' styles to create a very strong 5xing style (always lost to DeMos tho....) DeMos - Always forgotten until he made a secret character name NinJa which went through a week at farms flawless and eventually RoGeR checked his IP to see who it was he was so enraged. Morpheous - Most intelligent and aware player ive ever seen. KiNaRaH - He pings 200 and is still my 2vs2 partner of choice nowadays. OSI god Ibanez - the reason MB,lightning, and fireball were nerfed (my own fault for beating roger too much) Sirslay - The original hardman of this server. back in the old days he was the only person on the shard that used str pots (noone caught on for some reason Khazm - Copied Sirslay's style and got even better eventually. tDC (Nem,Blade,Apoc,Ment,SuperBOB) - best guild and never ever ran regardless of numbers, true class. And the people that were restricted by ping: <G> , -U- , CH! As for nowadays, Dave, Kaz'Reg,Marvin,that random dexxer who wishes he was sirslay (Like I Care??), & Pudrick Så roger rabbit her om dagen, han er jævli god Haha! Mange gode gamle navn her, var bedre enn alle sammen du nevnte her forutenom Iba Haz da, han var drit god, helt syk. Mani Shakib Pour er jo GMed fra B@D, et guild jeg har vært i leeeenge, Baal er broren hans, ingen av dem er egentlig noe særlig gode i PvP, bare fieldfighting. Ibanez har jeg også spillt mye med, bl.a. var vi begge i DJs en stund på Defiance, jeg var vel DJ Monroe på den tiden. DeMos er norsk, og en skikkelig raring. Solgte masse rares til han før. ;P Morpheous er også syk hehe.. Crome har jeg egentlig aldri kjent, han er en arrogant stakkar som jeg hatet. Han var riktignok god, ikke det at jeg helt verdkjenner poison harm harm harm harm harm harm harm harm til det kjedsommelige. ;P Om du noen gang fikk med deg at Morpheous og Crome vant en 2v2 turnening for leeeenge siden og de begge vant en Ice Green neon hued robe hver så er jeg han duden som lurte Crome til å unlocke den fra huset sitt. Jeg stjal den fra han hehe.. endte med at XLX ville at jeg skulle gi den tilbake hvorav jeg gjorde så og fikk en annen robe laget ettersom XLX hadde bustet meg i å dupe layered robes som man kunne ha ting igjennom. Jeg fikk da denne roben tilbake med Ice Green neon hue og tekst som sa "Clothing crafted by a Mystical Clothing" eller ettellerannet i nærheten. Solgte senere denne roben til norske drammensgutt "Patrick" før jeg sluttet. ;P SirSlay er vel gamle A.K.A. "Real SirSlay" som også er en skikkelig arrogant drittsekk.. ;P Også spillt sammen med alle tDC (the Darkcult) folka, Blade bl.a. er en av mine beste kompiser, vi har spillt sammen på de fleste freeshards.. ;P "K" Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 XlX spiller ikke lenger, bare leker seg litt med admin char nå og da..så en avstemmning av beste fieldfighters på forumet, å her er en liste mange så seg enige i: The people that made the biggest impact on defiance pvp (In my opinion) are in no particular order: *old dfi-ers* RoGeR RaBBiT - excelled at 1vs1 and 2vs2 with any skilled partner Mani Shakib Pour - best GM of a guild ever, excellent field fighter. Baal - Same as Mani, but more loyal. IbA HaZ - kept his OSI style which was so effective he still remained at the top on DFI Pimpin Pirate/Crome - he is the reason harm is how it is now, he worked harm and magic arrow into viable combos on this shard.(your own fault for beating roger too much) ... when I first played here, the top two were IbA HaZ & Pimpin, and Pimpin won the majority of their duels. Unreal Him and Ethereal have always been the two that just countered me perfect with their style, what a bastard you are Joe, truly. Ethereal - Became one of the best duellers by mixing others' styles to create a very strong 5xing style (always lost to DeMos tho....) DeMos - Always forgotten until he made a secret character name NinJa which went through a week at farms flawless and eventually RoGeR checked his IP to see who it was he was so enraged. Morpheous - Most intelligent and aware player ive ever seen. KiNaRaH - He pings 200 and is still my 2vs2 partner of choice nowadays. OSI god Ibanez - the reason MB,lightning, and fireball were nerfed (my own fault for beating roger too much) Sirslay - The original hardman of this server. back in the old days he was the only person on the shard that used str pots (noone caught on for some reason Khazm - Copied Sirslay's style and got even better eventually. tDC (Nem,Blade,Apoc,Ment,SuperBOB) - best guild and never ever ran regardless of numbers, true class. And the people that were restricted by ping: <G> , -U- , CH! As for nowadays, Dave, Kaz'Reg,Marvin,that random dexxer who wishes he was sirslay (Like I Care??), & Pudrick Så roger rabbit her om dagen, han er jævli god Haha! Mange gode gamle navn her, var bedre enn alle sammen du nevnte her forutenom Iba Haz da, han var drit god, helt syk. Mani Shakib Pour er jo GMed fra B@D, et guild jeg har vært i leeeenge, Baal er broren hans, ingen av dem er egentlig noe særlig gode i PvP, bare fieldfighting. Ibanez har jeg også spillt mye med, bl.a. var vi begge i DJs en stund på Defiance, jeg var vel DJ Monroe på den tiden. DeMos er norsk, og en skikkelig raring. Solgte masse rares til han før. ;P Morpheous er også syk hehe.. Crome har jeg egentlig aldri kjent, han er en arrogant stakkar som jeg hatet. Han var riktignok god, ikke det at jeg helt verdkjenner poison harm harm harm harm harm harm harm harm til det kjedsommelige. ;P Om du noen gang fikk med deg at Morpheous og Crome vant en 2v2 turnening for leeeenge siden og de begge vant en Ice Green neon hued robe hver så er jeg han duden som lurte Crome til å unlocke den fra huset sitt. Jeg stjal den fra han hehe.. endte med at XLX ville at jeg skulle gi den tilbake hvorav jeg gjorde så og fikk en annen robe laget ettersom XLX hadde bustet meg i å dupe layered robes som man kunne ha ting igjennom. Jeg fikk da denne roben tilbake med Ice Green neon hue og tekst som sa "Clothing crafted by a Mystical Clothing" eller ettellerannet i nærheten. Solgte senere denne roben til norske drammensgutt "Patrick" før jeg sluttet. ;P SirSlay er vel gamle A.K.A. "Real SirSlay" som også er en skikkelig arrogant drittsekk.. ;P Også spillt sammen med alle tDC (the Darkcult) folka, Blade bl.a. er en av mine beste kompiser, vi har spillt sammen på de fleste freeshards.. ;P "K" Fy faan! du må ha vært jævli god! Crome er omdiskudert som beste 5x dueler, men så har han jo også jævli bra ping da, som er en del grunnen til at han klarer harm,harm,harm,harm =) Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 XlX spiller ikke lenger, bare leker seg litt med admin char nå og da..så en avstemmning av beste fieldfighters på forumet, å her er en liste mange så seg enige i: The people that made the biggest impact on defiance pvp (In my opinion) are in no particular order: *old dfi-ers* RoGeR RaBBiT - excelled at 1vs1 and 2vs2 with any skilled partner Mani Shakib Pour - best GM of a guild ever, excellent field fighter. Baal - Same as Mani, but more loyal. IbA HaZ - kept his OSI style which was so effective he still remained at the top on DFI Pimpin Pirate/Crome - he is the reason harm is how it is now, he worked harm and magic arrow into viable combos on this shard.(your own fault for beating roger too much) ... when I first played here, the top two were IbA HaZ & Pimpin, and Pimpin won the majority of their duels. Unreal Him and Ethereal have always been the two that just countered me perfect with their style, what a bastard you are Joe, truly. Ethereal - Became one of the best duellers by mixing others' styles to create a very strong 5xing style (always lost to DeMos tho....) DeMos - Always forgotten until he made a secret character name NinJa which went through a week at farms flawless and eventually RoGeR checked his IP to see who it was he was so enraged. Morpheous - Most intelligent and aware player ive ever seen. KiNaRaH - He pings 200 and is still my 2vs2 partner of choice nowadays. OSI god Ibanez - the reason MB,lightning, and fireball were nerfed (my own fault for beating roger too much) Sirslay - The original hardman of this server. back in the old days he was the only person on the shard that used str pots (noone caught on for some reason Khazm - Copied Sirslay's style and got even better eventually. tDC (Nem,Blade,Apoc,Ment,SuperBOB) - best guild and never ever ran regardless of numbers, true class. And the people that were restricted by ping: <G> , -U- , CH! As for nowadays, Dave, Kaz'Reg,Marvin,that random dexxer who wishes he was sirslay (Like I Care??), & Pudrick Så roger rabbit her om dagen, han er jævli god Haha! Mange gode gamle navn her, var bedre enn alle sammen du nevnte her forutenom Iba Haz da, han var drit god, helt syk. Mani Shakib Pour er jo GMed fra B@D, et guild jeg har vært i leeeenge, Baal er broren hans, ingen av dem er egentlig noe særlig gode i PvP, bare fieldfighting. Ibanez har jeg også spillt mye med, bl.a. var vi begge i DJs en stund på Defiance, jeg var vel DJ Monroe på den tiden. DeMos er norsk, og en skikkelig raring. Solgte masse rares til han før. ;P Morpheous er også syk hehe.. Crome har jeg egentlig aldri kjent, han er en arrogant stakkar som jeg hatet. Han var riktignok god, ikke det at jeg helt verdkjenner poison harm harm harm harm harm harm harm harm til det kjedsommelige. ;P Om du noen gang fikk med deg at Morpheous og Crome vant en 2v2 turnening for leeeenge siden og de begge vant en Ice Green neon hued robe hver så er jeg han duden som lurte Crome til å unlocke den fra huset sitt. Jeg stjal den fra han hehe.. endte med at XLX ville at jeg skulle gi den tilbake hvorav jeg gjorde så og fikk en annen robe laget ettersom XLX hadde bustet meg i å dupe layered robes som man kunne ha ting igjennom. Jeg fikk da denne roben tilbake med Ice Green neon hue og tekst som sa "Clothing crafted by a Mystical Clothing" eller ettellerannet i nærheten. Solgte senere denne roben til norske drammensgutt "Patrick" før jeg sluttet. ;P SirSlay er vel gamle A.K.A. "Real SirSlay" som også er en skikkelig arrogant drittsekk.. ;P Også spillt sammen med alle tDC (the Darkcult) folka, Blade bl.a. er en av mine beste kompiser, vi har spillt sammen på de fleste freeshards.. ;P "K" Fy faan! du må ha vært jævli god! Crome er omdiskudert som beste 5x dueler, men så har han jo også jævli bra ping da, som er en del grunnen til at han klarer harm,harm,harm,harm =) Jævlig god var jeg nok ikke, Morpheous er nok bedre, Crome også og samme med IbA hAz. Mange andre var det også, jeg var blandt de beste, thats it. Pre-UO:R derimot, med instant hits etc, og hvor man kan heale igjennom poison etc. den eldste patchen, så var jeg regna som verdens beste eller blandt de 3 beste uten å egentlig skryte for mye .. hehe.. vant alle turnering på alle store shards some Blitzkrieg, Old School PvP, Redemption, In Por Ylem, UO Gamer: Divinity etc.. heter du a forresten? "K" Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 på Uogamers T2A kan du heale gjennom poison...oldschool pvp server.. heter? ig? Lenke til kommentar
AshNebus Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Husker ikke helt når jeg begynnte. 98 kanskje. Det var T2A. Og det var fremdeles houseplots på Europa Kjøpte et lite koslig ett for en 40k gull eller hva det var. Ble litt annerledes etterhvert hehe. Min "main" hette Raistlin Majere (originalt ja og var dread lord. Husker jeg kjøpte den første nightmaren min for 500k Hadde en annen GM tamer senere og en 7xgm macer som var litt pvp med men bare litt under ERPA, tror jeg det hette. Og en tyv med i minax faction. morsomt Var med i en masse guild HoL, NoW, Knights Templar Sluttet når AoS kom jeg og, da ble det helt ødelagt. Synd at kingdom reborn også var en stor skuffelse. De har jo knapt forbedret karakterene fra den horible 3rd dawn 3d tingen. Underlig at ingen har laget et nytt spill i denne stilen for det var jo fantastisk bra og helt annerledes enn alle everquest klonene som har kommet siden. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Husker ikke helt når jeg begynnte. 98 kanskje. Det var T2A. Og det var fremdeles houseplots på Europa Kjøpte et lite koslig ett for en 40k gull eller hva det var. Ble litt annerledes etterhvert hehe.Min "main" hette Raistlin Majere (originalt ja og var dread lord. Husker jeg kjøpte den første nightmaren min for 500k Hadde en annen GM tamer senere og en 7xgm macer som var litt pvp med men bare litt under ERPA, tror jeg det hette. Og en tyv med i minax faction. morsomt Var med i en masse guild HoL, NoW, Knights Templar Sluttet når AoS kom jeg og, da ble det helt ødelagt. Synd at kingdom reborn også var en stor skuffelse. De har jo knapt forbedret karakterene fra den horible 3rd dawn 3d tingen. Underlig at ingen har laget et nytt spill i denne stilen for det var jo fantastisk bra og helt annerledes enn alle everquest klonene som har kommet siden. Kan det kanskje stemme at du var i UT, Ultima Thule? Eller? Husker navnet ditt litt tror jeg. Hva var navnet på de andre charene dine a? "K" på Uogamers T2A kan du heale gjennom poison...oldschool pvp server.. heter? ig? Ja.. ditt charname på DFi? "K" Lenke til kommentar
guste Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) snil Endret 31. mars 2012 av guste Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg husker ikke hva jeg het på Defiance, men jeg husker at det var et nydelig spill. Lenke til kommentar
KainBenwi Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg gikk under navnet Kain Benwick. Ah, Ultima Online, aldri har noe spill betydd så mye for meg. For et utrolig spill! Begynte også å spille det i 1997, etter at jeg hadde prøvd det, og blitt frelst, hos en kamerat. I dagene, ukene, månedene og årene som fulgte, ble det mange timer og høye telefonregninger. 7 timer om dagen på en ISDN linje var ikke småtterier den gangen. Jeg kunne bruke timesvis på gruvearbeid i fjellet, eller hugge ved, eller skinne dyr, eller raide mørke dungeons. Til slutt fikk jeg meg et eget flott hus ved vannet, fikk meg båt og fikk meg venner. Mange venner, fra Norge, Sverige, Østerrike og mange andre deler av verden. Jeg kunne skrevet en enormt langt post, men la oss bare stoppe her, og konkludere med at for meg vil nok Ultima Online for alltid være tidenes beste MMORPG. Ikke bare det, men tidenes beste spill i alle sjangre. Takk for alle minnene, takk for alt, Britannia. (Sosaria) Hail Lord British! Lenke til kommentar
Piokken Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hehe Minner her gitt, jeg husker jeg spilla på europe serveren også, men var nå helst drittsekk i det spillet da jeg elska Noto Pking i det, løp rundt ofte naken i deathroben me litt leather armor og tjente meg rik på å stjele og late som jeg ble redd andre til de ble "grey" flagga for meg og slakta de =) Europeserveren og ser folk snakke om ultima thule jeg var hos han i rl og endel andre som hang i samme bygget hans ei uke på lan husker jeg ganske morsomt.. Spilla på samme server som de som OP nevner 6i6 guilden, men hang for det meste i crossroads i de 2 åra jeg spilla der, slutta av ganske kort etter felucca trammel kom for da var uo ødelagt Jeg kalte meg Lamer da =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå