Gå til innhold

Dødelige skapninger til Wii

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg pleier å "forsvare" det at Wii ikke har ekstrem grafikk, men hvis det ene bildet i artikkelen er representativt, så er jeg enig med Filzes at jeg er litt skeptisk...

Får håpe grafikken hever seg et par hakk før endelig versjon, for jeg syns konseptet hørtes spennende ut...

Lenke til kommentar

Det ser jo mest ut som om noen hadde tatt bilde av et bilde av et bilde da, så jeg tror vel ikke det er den ferdige grafikken? Anyhoo, morsomt med tredjeparts unike Wii-spill, det florerer jo ikke akkurat av dem. Og Zack og Wiki var jo ikke akkurat bånn i bøtta? :>

Lenke til kommentar

Deilig å se at Wii-konsollen er med på å fordre tenkning og idéskaping litt utenfor boksen, spillbransjen har alltid godt av friske innspill. La oss bare håpe dette ikke ender opp som nok en god idé som ikke fungerte i praksis, iallfall syns jeg konseptet er veldig spennende. Jeg har ikke helt klart å bygge opp tillit til THQ som en stabil leverandør av kvalitetsspill, så jeg venter med å glede meg for mye til dette, men tiden vil vise om de klarer å levere varene denne gangen.

Som et lite apropos, har det kommet noe som helst informasjon om det naturkatastrofespillet de viste fram under Nintendos E3-pressekonferanse for noen år tilbake? Det eneste de viste fram da var noen kjappe prerendrede klipp, og utover det kan jeg ikke huske å ha hørt noe nytt fra den kanten.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...