mcgroven Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 THQ har kunngjort actionthrilleren Deadly Creatures til Wii. Les mer Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Nice, høres bra ut. Ser frem til mer informasjon om dette spillet. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Grafikken ser ut som et spill jeg hadde innstalert på PC-en min når windows me var helt nytt, gikk helt smooth på en 700mhz celeron og et Riva TNT kort. Men det har vel blitt vist gjentatte ganger at grafikk ikke er alt. Lenke til kommentar
oyvindne Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg pleier å "forsvare" det at Wii ikke har ekstrem grafikk, men hvis det ene bildet i artikkelen er representativt, så er jeg enig med Filzes at jeg er litt skeptisk... Får håpe grafikken hever seg et par hakk før endelig versjon, for jeg syns konseptet hørtes spennende ut... Lenke til kommentar
LMH Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Ser spennande ut ja! Wii treng litt slike titlar Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Det ser jo mest ut som om noen hadde tatt bilde av et bilde av et bilde da, så jeg tror vel ikke det er den ferdige grafikken? Anyhoo, morsomt med tredjeparts unike Wii-spill, det florerer jo ikke akkurat av dem. Og Zack og Wiki var jo ikke akkurat bånn i bøtta? :> Lenke til kommentar
Gutmongler Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Deilig å se at Wii-konsollen er med på å fordre tenkning og idéskaping litt utenfor boksen, spillbransjen har alltid godt av friske innspill. La oss bare håpe dette ikke ender opp som nok en god idé som ikke fungerte i praksis, iallfall syns jeg konseptet er veldig spennende. Jeg har ikke helt klart å bygge opp tillit til THQ som en stabil leverandør av kvalitetsspill, så jeg venter med å glede meg for mye til dette, men tiden vil vise om de klarer å levere varene denne gangen. Som et lite apropos, har det kommet noe som helst informasjon om det naturkatastrofespillet de viste fram under Nintendos E3-pressekonferanse for noen år tilbake? Det eneste de viste fram da var noen kjappe prerendrede klipp, og utover det kan jeg ikke huske å ha hørt noe nytt fra den kanten. Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Høres jo ganske interessant ut, men syntes den traileren var litt overdervet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg