Gå til innhold

Hjelp! Hva skal jeg velge

Anbefalte innlegg

Må ha ny telefon. Er ikke superaktiv bruker, dvs brukes mest til å ringe, sms, mms, bilder, spill etc. Men samtidig så kan det jo også være gøy med nye/flere funksjoner.

Er småbarnsmamma og trenger også en telefon som tåler litt.

Har i dag K600i. En telefon jeg har hatt siden høsten 05 og som jeg har stort sett vært fornøyd med, men nå er den så gammel at den synger på siste vers. Må bare si at K600i har virkelig tålt mye. Ikke få ganger den har falt i bakken, fått en støyt og til og med havna i badekaret uten at den ble ødelagt. I tillegg så har den også tålt en del sikkel fra baby,haha...

Valget nå står mellom

Nokia 6300

S5001

K810i

Vet jo de er litt ulike

S500i har f.eks ikke radio, men den er jo veldig lekker, spørs bare om den er like brukervennlig.

K810 får toppscore av mange ser jeg.

6300 er en rimelig telefon med mange funksjoner slik jeg har forstått det.

Men så er det valget da. Kanskje noen av dere har noen erfaringer eller gode råd dere vil dele. Telefonen bør maks ligge på rundt kr.2000,-

Håper på mange svar.

På forhånd tusen takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, og velkommen til forumet. :)

Her på diskusjon.no har vi nokså strenge, men rettferdige og ikke altfor avanserte retningslinjer. En av disse retningslinjene sier følgende (kortversjon);

2. Bruk emnefeltet godt.

I ditt tilfelle vil det si å gjøre emnetittelen mer beskrivende for trådens innhold. Bruk emnefeltet til å beskrive ting som bruksområde, budsjett og slike ting. At du trenger hjelp til å velge er ikke så spesielt eller beskrivende for trådens innhold. :)

Et forslag er "Ny mobil - 6300/S5001/k810i - max 2000,-".

Lenke til kommentar
Hei, og velkommen til forumet. :)

Her på diskusjon.no har vi nokså strenge, men rettferdige og ikke altfor avanserte retningslinjer. En av disse retningslinjene sier følgende (kortversjon);

2. Bruk emnefeltet godt.

I ditt tilfelle vil det si å gjøre emnetittelen mer beskrivende for trådens innhold. Bruk emnefeltet til å beskrive ting som bruksområde, budsjett og slike ting. At du trenger hjelp til å velge er ikke så spesielt eller beskrivende for trådens innhold. :)

Et forslag er "Ny mobil - 6300/S5001/k810i - max 2000,-".

Tusen takk. Kjekt å få litt tips da jeg er helt fersk her. Tror jeg lager et nytt innlegg og ser om jeg får noen gode råd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...