Melkekartong Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 I Windows XP popper det opp en boble som forteller om headphones er koblet til/fra. I Ubuntu sliter jeg litt... Det er lyd på høyttalerne, men ikke i headphones. Når jeg kjører alsamixer er det ei kolonne som heter headphones, men denne er det ikke mulig å justere på. Ser ut til at det er flere som sliter med realtek, men jeg har ikke funnet noen løsning ennå. Noen gode tips? Lenke til kommentar
snabelkost Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Har du USB-høytalere? Prøv å bytt til OSS, du finner disse instillingene under System --> Sound (ett eller annet).. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Å bytte til OSS har ingen virkning. Har prøvd å installere drivere fra realtek (alsapakke), men det virket heller ikke Chipset er ALC262. Lenke til kommentar
snabelkost Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Vet ikke om dette kanskje hjelper: http://itpro.no/supportforum/index.php?showtopic=54758 Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Akk, nei. Fortsatt ikke. Skjønner ikke hvorfor HWprodusentene må gjøre det SÅÅÅ vanskelig PCen er forresten en fujitsu siemens u9200. Lenke til kommentar
snabelkost Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Når jeg hadde problemer med mine USB-høytalere installerte jeg XMMS, den bruker en litt annen konfigurasjon. Du kan prøve å installere det og sjekk om du får lyd ut av XMMS ved å bytte litt om på hvilke drivere den bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå