S_J Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Mener at noen versjoner av DOS og/eller Windows kan på en måte simulere en diskettstasjon som egentlig ikke er der. For eksempel om man har kun én diskettstasjon, så kan også den kalles både A: og B:, dette gjør det litt lettere og bruke disketter. Jeg har kun én diskettstasjon (har bærbar PC), men på Vista finner jeg ikke noen B: hverken i PowerShell, CMD.EXE eller COMMAND.COM. Jeg har Vista Home Premium og diskettstasjonen er koblet til via USB ( tar 3,5 tommers disketter (disketter med hardplast og skyvedeksel av metall), kan lese/skrive HD (ca. 1,44 mb ledig med FAT, ca. 2 mb totalt(?)) Endret 15. februar 2008 av S_J Lenke til kommentar
S_J Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Har nå funnet ut at dette viker ikke på Windows 98 heller, det vil antakeligvis ikke virke på Vista, men Vista har MS-DOS 5 som er eldre enn 98, så kanskje..... er det virkelig ingen som vet om hva jeg kan gjøre? noen kommandoer eller kanskje endre noe i registeret? Endret 4. april 2009 av S_J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå