JenkaRiPS Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Fikk mitt mye etterlengtede Sapphire Radeon 9700 i dag, men sliter med spill og 3dmark. Maskinen kjører fint som bare det i ca. 10min og hopper deretter tilbake i windows uten feilmelding. Starter jeg spillet/programmet igjen, går det like lenge igjen før det klikker. Har gjort følgende: 1. målt spenninger under spilling - stabile. 2. Sjekket tempraturer - CPU ligger på ca. 45grader full load, case temp på mellom 21-23 grader, skjemkortet blir så vidt lunkent. 3. Klokket ned CPU til standard hastighet - ingen endring. 4. Prøvd alle mulige BIOS-innstillinger til ingen nytte 5. Satt i GF3-kortet mittt - ingen problemer whatsoever Oppsettet mitt er som følger: Asus A7V333-R Tbred 2100+@2333MHz 512MB PC2700 Enermax 350W PSU Sapphire Radeon 9700 SBLive! 5.1 Intel 10/100 NIC WinXP SP1 Catalyst 3.1 og DX9 Har vurdert å prøve Catalyst 3.0 for å se om det hjelper, men vet ikke om dette er et driverproblem. Er nå tom for ideér. Forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå